Pasak „Nissan“ kompanijos atstovų, vis daugiau žmonių pradeda suprasti, jog jų poreikius gali patenkinti alternatyvias jėgaines turinčios mašinos. Pavyzdžiui, naujos kartos „Nissan Leaf“ elektromobilis, kurio paklausa auga sulig kiekvienu mėnesiu.
Kompanijos atstovai teigia, jog dyzelinių variklių bus atsisakoma palaipsniui, o ne iškart. Sparčiai tobulėjantys elektromobiliai anksčiau ar vėliau leis pakeisti automobilius, kurių ratus suka dyzeliniai motorai. Vis dėlto, tam tikruose „Nissan“ modeliuose dyzeliniai varikliai grieš pirmuoju smuiku – pavyzdžiui „Navara“ pikape.
Dyzelinių variklių paklausa Europoje pradėjo smukti prieš daugiau kaip 10 metų, tačiau didžiausią nuosmukį dyzeliniai varikliai patyrė praėjusiais metais, kuomet daugelio šalių populistai pradėjo kalbėti apie visuotinį dyzelinu varomų mašinų draudimą.
„Toyota“ buvo pirmasis automobilių gamintojas pasaulyje, kuris oficialiai paskelbė, jog nutraukia automobilių su dyzeliniais varikliais prekybą Europoje. Nors ši žinia skambėjo įspūdingai, tačiau „Toyota“ niekada nebuvo tas gamintojas, kuris turėjo plačią dyzelinių variklių gamą. Be to, pastaruoju metu lengvieji „Toyota“ automobiliai naudojo ne savo gamybos motorus, tad vargu ar sprendimą atsisakyti dyzelinių variklių galėtume prilygti sensacijai.
„Nissan“ tuo tarpu yra visiškai kito kalibro žaidėjas, ypač Europoje. Ilgametis „Renault“ partneris paskelbė, jog po truputėlį ruošiasi atsisakyti 1,5, 1,6 ir 2 litrų darbinio tūrio dyzelinių variklių, kurie šiuo metu montuojami į skirtingus „Nissan“ modelius: „Micra“, „Juke“, „Qashqai“, „X-Trail“, „Navara“ ir kitus.
„Toyota“ buvo pirmasis automobilių gamintojas pasaulyje, kuris oficialiai paskelbė, jog nutraukia automobilių su dyzeliniais varikliais prekybą Europoje. Nors ši žinia skambėjo įspūdingai, tačiau „Toyota“ niekada nebuvo tas gamintojas, kuris turėjo plačią dyzelinių variklių gamą. Be to, pastaruoju metu lengvieji „Toyota“ automobiliai naudojo ne savo gamybos motorus, tad vargu ar sprendimą atsisakyti dyzelinių variklių galėtume prilygti sensacijai.
„Nissan“ tuo tarpu yra visiškai kito kalibro žaidėjas, ypač Europoje. Ilgametis „Renault“ partneris paskelbė, jog po truputėlį ruošiasi atsisakyti 1,5, 1,6 ir 2 litrų darbinio tūrio dyzelinių variklių, kurie šiuo metu montuojami į skirtingus „Nissan“ modelius: „Micra“, „Juke“, „Qashqai“, „X-Trail“, „Navara“ ir kitus.