Į didžiulį visureigį „Nismo“ inžinieriai sumontavo 5.6 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 428 arklio galias. Tai 28 arklio galiomis daugiau nei standartinis 5.6 litro motoras, kuris ir anksčiau buvo montuojamas į „Nissan Patrol“. Sportiškų „Nissan“ automobilių divizijos specialistai neatskleidžia kokį sukimo momentą išvysto 8 cilindrų agregatas, tačiau jis tikrai turėtų būti didesnis nei 560 Nm.
Kaip ir priklauso „Nismo“ šeimos atstovui, naujasis „Nissan Patrol Nismo“ nuo standartinio modelio išsiskiria didesnio skersmens ratlankiais (22 colių), specialiai šiam modeliui sukurtomis kėbulo detalėmis, „Bilstein“ amortizatoriais ir tik šiam modeliui būdingomis interjero detalėmis.
Gaila, bet Europoje šio modelio neišvysime. Nebent Lietuvą ar kurią nors kitą Europos šalį aplankys Jungtinių Arabų Emyratų pilietis.