• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nissan“, panašu, neskuba „R35“ kartos modelio išleisti į senjorams skirtą pensiją. Šiuo metu vykstančioje Niujorko automobilių parodoje „Nissan“ pademonstravo dar kartą atnaujintą „GT-R Nismo“.
„Tai pati ekstremaliausia, geriausiai subalansuota GT-R modelio versija“, – pristatymo metu kalbėjo Hiroshi Tamura, vyriausiasis „Nissan GT-R“ inžinierius.

„Nissan“, panašu, neskuba „R35“ kartos modelio išleisti į senjorams skirtą pensiją. Šiuo metu vykstančioje Niujorko automobilių parodoje „Nissan“ pademonstravo dar kartą atnaujintą „GT-R Nismo“.
„Tai pati ekstremaliausia, geriausiai subalansuota GT-R modelio versija“, – pristatymo metu kalbėjo Hiroshi Tamura, vyriausiasis „Nissan GT-R“ inžinierius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atnaujintas Nissan GT-R Nismo


Šį kartą vienas pajėgiausių sportiškų automobilių planetoje buvo pasodintas ant labai griežtos dietos. Sparnai, variklio dangtis, priekinis ir galinis buferiai, stogas ir galinis spoileris – visos šios detalės buvo pagamintos iš anglies pluošto. Viso to rezultatas – 19 kilogramų mažesnis automobilio svoris.
Sekanti stotelė – ratlankiai ir padangos. Šį kartą „Nissan“ į pagalbą pasitelkė „RAYS“ 20 colių kaltinius ratlankius ir „Dunlop“ bendrovės padangas, kurios, teoriškai, pasižymi didesniu sukibimu su kelio danga.

REKLAMA


Po variklio dangčiu slypi laiko patikrintas 3,8 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris į „GT-R“ modelį buvo montuojamas nuo pat pirmųjų gamybos dienų.
„Nissan“ norėdama padidinti variklio efektyvumo rodiklius, dvejas turbinas ir išmetimo kolektorių pasiskolino iš žiedinėms lenktynėms skirto analogo.
Naujutėlės turbinos turėtų pradžiuginti tuos, kurie skundėsi prasta variklio reakcija į akceleratoriaus pedalo paspaudimą ir turbinų mieguistumui varikliui dirbant žemesniuose sūkiuose.
Į atnaujintą „Nismo“ japonai sumontavo atnaujintą 6 laipsnių, dvigubą sankabą turinčią transmisiją. Šį kartą pavarų dėžė veikdama „R“ važiavimo režimu greičiau ir tiksliau prisitaikys prie vairuotojo važiavimo technikos.
Priklausomai nuo pasirinktos versijos („Nismo“ arba „Nismo Track Edition“), 6 cilindrų variklis išvystys 573 arklio galias ir 633 Nm sukimo momentą arba 600 arklio galių ir 652 Nm sukimo momentą.

Atnaujintas Nissan GT-R Nismo


Subtilūs atnaujinimai buvo atlikti ir kitose srityse. „Nissan“ sumontavo naują, iš titano pagamintą išmetimo sistemą, įdiegė naują pavarų dėžės valdymo programą bei gerokai raumeningesnę stabdžių sistemą.
Bent jau anapus Atlanto, atnaujintas „Nissan GT-R Nismo“ pasirodys šių metų vasarą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų