Netradicinį automobilį „Solo“ pristatė Vengrijos kompanija „Antro“, pasiryžusi pasaulį nustebinti ne tik unikaliu modeliu, bet ir galima jo serijine gamyba.
Kompanija sugalvojo rinkai pateikti tokį automobilį, kuris pirkėjus viliotų unikaliu dizainu bei ypač mažomis kuro sąnaudomis. Taip gimė modernus trivietis „Solo“ modelis. Tai nėra dar viena „teorinė koncepcija“ – modelis yra veikiantis ir gali vienu metu vežti tris suaugusius žmones.
Automobilis sveria 270 kg. Gana netradicinis salono išdėstymas – vairuotojas sėdi automobilio viduryje, o du keleiviai įsitaiso iš abiejų jo pusių.
100 km „Solo“ sunaudoja tik apie 1,5-2 litrus degalų. Tokių kuro sąnaudų pakanka važiuoti didžiausiu 140 km per val. greičiu.
Variklis dirba naudodamas benziną arba etilo spiritą. Tačiau šis „senovinis“ kuras naudojamas tik ilgų kelionių metu. Miestuose, kuomet reikia nuvažiuoti nuo 15 iki 25 km, naudojamas elektros variklis, maitinamas saulės elementais – jais padengtas visas automobilio paviršius.
Jeigu kompanijai pavyktų išpildyti savo svajonę ir pradėti serijinę gamybą, toks modelis kainuotų apie 18 tūkst. dolerių.
Vėliau „Antro“ planuoja projektuoti stambesnį modelį – jame be vairuotojo bus numatytos 5 vietos keleiviams. Kadangi modelis bus orientuotas į šeimyninius poreikius, konstruktoriai iškėlė sau rimtą iššūkį – suprojektuoti automobilį, pasidalinantį į kelias dalis. Pavyzdžiui, šeimai atvažiavus į miestą, automobilis pasidalins į dvi dalis – vieni vaikai važiuos su tėčiu, kiti su mama skirtingais reikalais.