„Neste Lietuvos“, valdančios didžiausią automatinių degalinių tinklą Lietuvoje, generalinis direktorius Ringaudas Steikūnas pataria šalies vairuotojams „neužkibti“ ant nuolaidų kabliuko ir atidžiau įvertinti savo pasirinkimą. Pasak R. Steikūno, daugelis siūlomų nuolaidų sukuria naudos iliuziją, kuri iškreipia tikrąjį vaizdą – galutinę naudą.
„Vartotojai, kuriems rūpi kaina, kurie skaičiuoja, kiek jie moka ir už ką, turi būtinai įvertinti galutinę kainą, o ne nuolaidos dydį. Kai kuriuos vairuotojus vien skelbiama didelė nuolaida gali atvilioti į degalinę, tačiau už degalus jie gali sumokėti brangiau nei ten, kur taikoma šiek tiek mažesnė nuolaida“, – sako „Neste Lietuva“ generalinis direktorius.
„Per pastaruosius metus nuolaidos degalų rinkoje plito dideliu tempu – degalinių „nuolaidų karai“ tapo įprastiniu reiškiniu. Nors bendra degalų kaina yra aukšta, tačiau degalinių tinklo uždarbis nuo vieno parduoto degalų litro yra nedidelis, o suteikiama nuolaida gali sudaryti pusę ir daugiau uždarbio. Kas bus, jei nuolaidos ir toliau bus didinamos? Tokiu atveju tikėtina, kad degalų pardavėjai bus priversti didinti kainas tam, kad įmonės finansiniai rezultatai būtų teigiami“, – paaiškina R. Steikūnas.
Norint paskatinti vartotojus nuolatos stebėti degalų kainas, o ne vien tik nuolaidos dydį, lyginti jas su kitų degalinių tinklų kainomis ir tokiu būdu įvertinti galutinę gaunamą naudą, „Neste Oil“ degalinių tinkle šiuo metu vykdoma akcija pavadinimu „Degalinių medžioklė“. R. Steikūnas tikisi, kad vartotojai teigiamai įvertins tokius veiksmus ir rinkdamiesi „Neste Oil“ degalines bus tikri, jog jų pasirinkimas geriausias – kokybiški degalai už patraukliausią kainą.
„Nuolaidos turi tapti apgalvota investicija, o ne staigia emocine reakcija į sumažėjusius pardavimus“, – įsitikinęs R. Steikūnas.
Šiais metais „Neste Oil“ degalinių tinklas ketina vadovautis šiuo principu ir toliau siūlyti vartotojams įsigyti degalų patraukliausiomis sąlygomis – mokant geriausią galutinę kainą, bet nebūtinai su didžiausia nuolaida.