„Eilinė „Lidl” pirkėjų apgavystė. Kaina lentynoje 3.99 Eur, o kasoje muša 4.49 Eur. Informavus atsakingus asmenis, niekas nenuėjo pakeisti kainos. Skirtumo negražino, bet pasiūlė už prekę atgauti pinigus ją gražinant.
Kiek taip žmonių apgaunama visos Lietuvos mastu? Šitas atvejis jau 3-ias šį mėnesį, galbūt būtų buvę ir daugiau atvejų… Tačiau perkant daugiau prekių viską sužiūrėt labai sudėtinga”, – pirmadienį naujienų portalui „Kas vyksta Kaune” skundėsi skaitytoja.
„Lidl Lietuva” atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė atsiprašė dėl nemalonios pirkėjos patirties.
„Šiuo atveju įvyko žmogiškoji klaida ir parduotuvės personalas nespėjo pakeisti teisingo kainolapio. Apgailestaujame dėl šios situacijos, kuri pirkėjai sukėlė nepatogumų. Visgi tokiu atveju visada galima kreiptis į parduotuvės personalą bei susigrąžinti pinigus. Dėsime pastangas, kad tokios situacijos ateityje nesikartotų bei nesukeltų nepatogumų”, – komentavo ji.