Japonų gamintojo „Nissan“ stendas Ženevoje buvo viena iš tų žvilgančių, mirgančių didelio technikos tankio ploto vienete zonų, į kurias užklydus ne taip paprasta susigaudyti, kas čia svarbu ir nauja, o galiausiai nesukant galvos nueiti tolyn.
Natūralu, kad tokius modelius kaip 2013 m. GT-R ir oficialaus sportinių modifikacijų padalinio „Nismo“ parengtą 370Z galime atmesti kaip automobilius, kurie mūsų rinkai apskritai nebus pristatomi. Išimtimi tapo „Juke“, kurio sportiškiausią versiją jau galima užsisakyti ir Lietuvoje.
Toliau eina atnaujintas „Leaf“ elektromobilis, kurio prekybą „Nissan“ pas mus greičiausiai pradės dar šiais metais, ir naujos kartos „Murano“ dizaino užuominų pateikiantis „Resonance“ konceptas. Taip jau išėjo, kad svarbiausias modelis „Nissan“ stende šiais metais buvo pats mažiausias. Kalbame apie naujos kartos „Note“.
Kiek pasikeitė automobilio proporcijos − „Nissan“ siekis buvo nubrėžti klasikiniams B segmento hečbekams, o ne tokiems modeliams kaip „Honda Jazz“ artimesnes linijas. Tai vis dar nėra įprastas miesto modelis, tačiau tai natūralu – paaukoti visos interjero erdvės niekas nesiryžo. Išorės dizainas tapo gerokai išraiškingesnis, pastebimai moderniau atrodo ir interjeras.
Svarbu ir tai, kad „Note“ sugebėjo išlaikyti jei ne visą, tai didžiąją dalį vartotojų taip mėgstamo universalumo ir praktiškumo. Tarkime, visą galinę sėdynę, kaip ir anksčiau, bus galima stumdyti pirmyn bei atgal, bagažinės tūris taip pat neatrodo sumažėjęs.
Vydamasis naujausiomis technologijomis aprūpintus konkurentus „Note“ tuo pačiu įkvėpimu mėgins visus juos ir aplenkti. Hečbekas gaus „saugumo skydo“ įrangos komplektą, kurį sudaro aklosios zonos įspėjimo sistema, juostos keitimo įspėjimas ir pažangi judančių objektų fiksavimo technologija. Visos šios sistemos naudos vienos vienintelės gale įrengtos kameros teikiamus duomenis.
Įdomu, kad gale sumontuota kamera netgi aprūpinta apiplovimo ir nusausinimo įranga. „Nissan“ taip pat giriasi, kad šis modelis taps pirmuoju B segmente, kuris bus aprūpintas iš sistema pagal keturių kamerų teikiamą informaciją, kuriančią „vaizdą iš paukščio skrydžio“. Hečbekas gaus ir naujos kartos navigacijos įrangą su visomis jai teikiamomis paslaugomis.
Modelio įvedimo į Europos rinką metu bus siūlomi trys skirtingi varikliai. Du 1,2 litro darbo tūrio, 80 ir 100 AG galios benzininiai agregatai ir vienas 1,5 litro, 90 AG galios dyzelinis. Kainos ir tikslesnė techninė charakteristika bus paskelbti prieš „Note“ pasirodymą rinkoje 2013 m. rudenį.