Vienoje iš sostinės „Čili pica“ restoranų ketvirtadienio popietę apsilankęs portalo tv3.lt skaitytojas nustebo išgirdęs padavėjo perspėjimą apie tą dieną negaliojančias nuolaidas. Be to, picerija tą dieną nesiūlė savo lankytojams ir dienos pietų.
Situaciją pakomentavo žinomas marketingo ekspertas Linas Šimonis. Jo teigimu, verslininkai žmones pripratino prie akcijų ir nuolaidų, todėl jų negavimas, iškart ir sukelia neigiamą reakciją.
„Jeigu verslininkai mato, kad nereikia nuolaidų, tai jų ir nedaro. Būtų keista, jeigu jie būtų tai darę. „Čili pica“ priėmė logišką sprendimą. Rugsėjo 1-oji – išskirtinė diena, tad suprantama, kad bus daug lankytojų, o su akcijomis, bus gausybė laukiančių už durų, kurie pasiruošę mokėti pilną kainą už maistą. Tad būtų nesąžininga tų žmonių atžvilgiu.
Apskritai, nuolaidos ir akcijos rodo prastą marketingą ar jo neturėjimą. Tai pats blogiausias dalykas, iškėlęs kainas“, – teigė L. Šimonis.
Eksperto teigimu, nuolaidos pakeitė žmonių suvokimą apie nuolaidas ir jas taikančias įmones.
„Žmonių psichologinė savybė eiti pirkti pas didžiausius, gerti populiariausią kavą, populiariausioje lankytis degalinėje, valgyti populiariausioje picerijoje, eiti į populiariausią banką ir t.t. Tai tiesiog suteikia saugumo jausmą.
Verslininkų klaida nuolatos taikyti nuolaidas ir akcijas, nes pirkėjai įpranta, kad tai įprasta kaina ir jos tikisi visada.
Be to, nereikėtų pamiršti, kad verslininkai turi teisę keisti sąlygas ir akcijas. Nori suteiki nuolaidą, nori ne. Niekur neparašyta, kad privalu jas taikyti, o kaip tik priešingai – jog bet gali būti pakeistos sąlygos,“ – priminė L. Šimonis.
Didžiausio ir populiariausio picerijų tinklo „Čili pica“ atstovė Renata Guščė nurodė, kad tai situacijos kontroliavimo priemonė.
„Rugsėjo 1-ąją visada būna dideli srautai, todėl dienos pietų pasiūlymo nebūna. Tam. kad palengvintų antplūdžio suvaldymą. Visos kitos akcijos picerijose vyko“, – teigė R. Guščė.