Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Atrodo, kad pirmos kartos „Volkswagen Golf“ tapo puikia platforma tiems, kurie mėgsta savo rankomis sukonstruoti ką nors įdomaus. Kadangi šių „Volkswagen“ modelių iki šių dienų išlikę pakankamai daug, nenuostabu, jog jie labai dažnai graibstomi kaip ką tik iškeptos bandelės.
Jeigu esate „Stance“ kultūros gerbėjas, turėjote pastebėti užsienio šalyse vyraujančią tendenciją. Kiekvienas bendro naudojimo keliais riedantis pirmos kartos „Golf“ atrodo kaip joks kitas automobilis. Ne išimtis ir štai šis egzempliorius.
Vaikinas, kuriam priklauso šis automobilis ir kuriam reikėtų paploti už šį projektą, išlupo vos kvėpuojančią MK1 širdį ir vietoj jos sumontavo 1.8 litro, keturių cilindrų agregatą. Daugeliui „Volkswagen“ gerbėjų jis bus geriau žinomas „G60“ vardu.
Standartinėje formoje šis motoras išvystydavo 160 arklio galių ir 225 Nm sukimo momentą, tačiau patekęs į šio automano rankas, variklio galia išaugo iki 250! Tik pagalvokite koks yra šio mažo hečbeko galios ir svorio santykis!
Atrodo, kad pirmos kartos „Volkswagen Golf“ tapo puikia platforma tiems, kurie mėgsta savo rankomis sukonstruoti ką nors įdomaus. Kadangi šių „Volkswagen“ modelių iki šių dienų išlikę pakankamai daug, nenuostabu, jog jie labai dažnai graibstomi kaip ką tik iškeptos bandelės.
Jeigu esate „Stance“ kultūros gerbėjas, turėjote pastebėti užsienio šalyse vyraujančią tendenciją. Kiekvienas bendro naudojimo keliais riedantis pirmos kartos „Golf“ atrodo kaip joks kitas automobilis. Ne išimtis ir štai šis egzempliorius.
Vaikinas, kuriam priklauso šis automobilis ir kuriam reikėtų paploti už šį projektą, išlupo vos kvėpuojančią MK1 širdį ir vietoj jos sumontavo 1.8 litro, keturių cilindrų agregatą. Daugeliui „Volkswagen“ gerbėjų jis bus geriau žinomas „G60“ vardu.
Standartinėje formoje šis motoras išvystydavo 160 arklio galių ir 225 Nm sukimo momentą, tačiau patekęs į šio automano rankas, variklio galia išaugo iki 250! Tik pagalvokite koks yra šio mažo hečbeko galios ir svorio santykis!