Kovo mėnesį Lietuvoje buvo užregistruota 2 naujais lengvaisiais automobiliais mažiau nei vasarį, praneša DataCenter.
Lietuva vienintelė tarp Baltijos šalių išlaiko spartų naujų automobilių rinkos augimo tempą.
DataCenter duomenimis, kovą Lietuvoje užregistruoti 2535 nauji lengvieji automobiliai, tai yra 48 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (1712 vnt.). Asmeninės paskirties automobilių registravimas išaugo 51 % (iki 2210 vnt.). Komercinės paskirties transporto priemonių padaugėjo 29 % (iki 325 vnt.).
Žvelgiant į rezultatus pagal markes, pirmos vietos neužleidžia „Volkswagen“, kurių kovą užregistruota 314 vnt. Į antrąją vietą pagal mėnesio rezultatus sugrįžo „Toyota“ (240 vnt.), o į trečiąją pakilo „Opel“ (206 vnt.). Tarp lyderių didžiausias augimas kovo mėnesį priklausė „Nissan“ markės ženklu pažymėtiems automobiliams ir sudarė 156 % (lyginant su pernai kovu). Nedaug atsiliko „Mitsubishi“, kurių augimas praeitą mėnesį buvo 138 %.
Populiariausi nauji lengvieji automobiliai pagal markes
Tarp asmeninės paskirties automobilių kovo mėnesį pirmoje vietoje „Volkswagen“ (254 vnt.), antroje – „Toyota“ (223 vnt.), trečioji vieta atiteko „Opel“ markei (182 vnt.). Tarp komercinės paskirties automobilių kovą pirmoje vietoje „Volkswagen“ (60 vnt.), toliau seka „Renault“ (50 vnt.) ir „Ford“ (34 vnt.).
Pagal modelius kovą tarp asmeninės paskirties automobilių naujas lyderis – „Fiat Panda“, kurių užregistruota 113 vnt., antroje – „Skoda Octavia“ (105 vnt.), trečioje – „Opel Astra“ (83 vnt.). Tarp komercinių automobilių populiariausias modelis buvo „Volkswagen Caddy“ (37 vnt.), antrąją ir trečiają vietas dalinasi „Renault Master“ ir „Mitsubishi L200“, kurių užregistruota po 25 vnt.