„Penktosios kartos „Clio“ mums yra itin svarbus, kadangi jis yra geriausiai parduodamas modelis segmente ir antras populiariausias visų klasių automobilis Europoje. „Clio IV“ išvaizda pavergė mūsų pirkėjus ir vis dar yra geidžiama, tad mes nusprendėme išsaugoti šį DNR, tuo pačiu naujajam modeliui suteikdami šiuolaikiškumo ir elegancijos. O salone įvyko tikra revoliucija, žymiai pagerinus pirkėjų vertinamą kokybę, su daugiau rafinuotumo ir technologijų. Ir tai yra geriausias visų laikų „Clio“, – naujos kartos hečbeko dizainą apibūdina Laurens van den Acker, dizaino padalinio vyresnysis viceprezidentas.
Naujasis „Clio“ yra pirmasis modelis, kurio priekinių ratų arkose yra oro nukreipimo angos. Šie ortakiai mažina pasipriešinimą ir pagerina aerodinamiką, taip mažinant degalų sąnaudas. Gamintojos teigimu, prancūziškas hečbekas pasižymi geriausiu aerodinaminio pasipriešinimo koeficientu klasėje – 0.64cda.
Dar vienas svarbus faktas – technologijų gausa bei gerokai aukštesnės kokybės apdailos medžiagos interjere. Tai buvo viena iš tų sričių, kurioje „Renault“ inžinieriai norėjo pranokti savo konkurentus.
Naujos kartos modelyje bus sumontuota iš pagrindų atnaujinta multimedijos sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, automatine atstumo ir greičio palaikymo sistema.
Šiuo metu yra žinoma, jog „Clio“ bus komplektuojamas su 1 litro darbinio tūrio benzininiu arba 1,5 litro dyzeliniu motorais. 1 litro atmosferinis agregatas išvystys 65 ar 75 arklio galias. Tuo tarpu turbiną turėsianti to paties variklio versija išspaus 100 arba 135 AG.
Dyzelinu maitinamas variklis pajėgs pasiekti 90 arba 120 AG.
2020 metais „Renault“ pristatys hibridinę „Clio“ versiją, kuri naudodama tik elektros energiją galės nuvažiuoti maždaug 60 kilometrų distanciją.