„Chevrolet“ inžinieriai nusprendė visiems laikams atsisveikinti su klasikine komponuote ir vietoj jos naudoti tik superautomobiliams būdingą konfigūraciją, kai variklis montuojamas per vidurį.
„Norėdami pagerinti automobilio valdymo ir dinamines savybes, neturėjome kitos išeities tik atsisakyti iki šiol naudotos konfigūracijos.“, – automobilio pristatymo metu kalbėjo „Chevrolet“ markės vadovas Markas Reussas.
„Chevrolet“ sprendimas pereiti prie „mid-engine“ konfigūracijos gerokai pakoregavo automobilio išmatavimus. Dabar „C8“ bus 137 milimetrais ilgesnė (4630 mm), ratų bazė buvo ištempta iki 2723 mm. Automobilis taip pat tapo 56 mm (1933 mm) platesnis ir gerokai žemesnis, ir 166 kilogramais sunkesnis. Dabar „Corvette“ sveria 1530 kilogramų.
Kardinalių pokyčių išsiilgę „Chevrolet“ inžinieriai, panašu, pasiekė savo. Automobilis ne tik turi naują komponuotę, bet ir atrodo kaip visiškai naujas automobilis, nebandantis pagerbti prieš tai gamintų „Corvette“ kartų. „Chevrolet“ netgi atsisakė ilgamečio „Corvette“ atributo – mechaninės pavarų dėžės. Nuo šiol amerikietiškas superautomobilis bus komplektuojamas tik su 8 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėže.
Didžioji dalis komponentų ir sprendimų – nauji, tai akivaizdu. Vis dėlto, šalia galinių ratų tūnantis variklis bus puikiai pažįstamas visiems „Corvette“ gerbėjams. Tai 8 cilindrų, 6,2 litro darbinio agregatas, sugebantis išvystyti 497 arklio galias ir 630 Nm sukimo momentą. Automobilio užsakymo lape pažymėję „Z51 Performance Package“ opciją, variklio galia ūgtelės iki 502 arklio galių ir 637 Nm. Ši opcija būsimus „Corvette“ savininkus taip pat pradžiugins lengvesne išmetimo sistema, didesnio skersmens stabdžių diskais, adaptyviais amortizatoriais ir „Michelin Pilot Sport 4S“ padangomis. Tuo tarpu riboto praslydimo diferencialą gausite už dyką.
Dabar norėtume paminėti „Corvette“ dinaminius sugebėjimus, bet bendrovės atstovai šiuos parametrus paskelbs metų eigoje. Vis dėlto, „Chevrolet“ atstovai tikina, jog naujoji „Corvette“ iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 3 sekundes.
Ne tik smagiems pasivažinėjimams sukurta „Corvette“ bus technologiškai pažangiausia modelio karta. Kaip ir priklauso moderniam automobiliui, naujoji „Corvette“ turės balso atpažinimo sistemą, belaidį išmanaus telefono įkroviklį, skaitmeninį prietaisų skydelį, naujausią „General Motors“ inžinierių sukurtą multimediją, šildomą vairą ir dar daugelį atributų, kurie pradžiugins darganą rudens rytą. Vis dėlto, mums labiausiai patiko priekinės automobilio dalies pakelimo sistema.
Privažiavę, tarkime, prie aukštesnio „gulinčio policininko“, paspaudžiate mygtuką ir tada automobilio priekis pasikelia 40 mm. Nieko įspūdingo – tai mes žinome.
Pati įdomiausia dalis yra ta, jog ši sistema gali atsiminti kuriose vietose pakeliate automobilio priekinę dalį ir sekantį kartą, kai važiuosite pro tą pačią vietą, automatiškai pakels priekinę „Corvette“ dalį.
Automobilio gamyba prasidės šių metų pabaigoje. Laikantis ilgamečių tradicijų, naujoji „Corvette“ bus gaminama „General Motors“ gamykloje, Kentukio valstijoje ir kainuos mažiau nei 60 000 dolerių arba kelis kartus mažiau analogai iš Italijos.
Netolimoje ateityje „Corvette“ modelių gamą papildys „Z06“ ir „ZR1“ modelių versijos, kurios bus galingesnės, greitesnis ir žinoma – brangesnės, bet tai – normalu. Svarbiausia yra tai, jog „Chevrolet Corvette“, bent jau savo gimtinėje, kainuos tiek pat kaip ir „Porsche Cayman“ ar netgi maksimaliai sukomplektuota „Toyota Supra“.