Prieš daugiau nei porą dešimtmečių pirmą kartą pristatytas „Escalade“ labai greitai tapo Jungtinių Valstijų prabangos simboliu. Jį dievino verslininkai, sportininkai, įžymybės ir ypač muzikos atlikėjai, tačiau pastaraisiais metais „Escalade“ šlovė pradėjo blėsti. Vien dėl nuožmios konkurencijos ir europietiškų modelių.
„Cadillac“ siekdama susigrąžinti prarastas pozicijas, savo gimtinėje pristatė naujos kartos „Escalade“ visureigį, kuris buvo suprojektuotas naudojantis tais pačiais ingredientais kaip ir „GMC Yukon“ ar „Chevrolet Tahoe“. Tai reiškia, jog naujoji modelio karta taps ženkliai erdvesnė. Keleiviams trečioje sėdynių eilėje erdvė padidėjo net 40 procentų. Erdvė padidėjo ne tik interjere, bet ir bagažinės skyriuje. Dabar jos talpa siekia 722 litrus.
Bendrovės dizaineriai, panašu, pasiryžo imtis drastiškų pokyčių, jog galėtų grįžti į karaliaus sostą. Jeigu ankstesnės modelio versijos primindavo laipsnišką evoliuciją, penktosios kartos modelio išorė primena kardinalią revoliuciją.
„Cadillac“ atsižvelgdama į konkurentus, naująjį „Escalade“ aprūpino keliais skaitmeniniais ekranais. Priešais vairuotoją pūpsos lenktas, 38 colių įstrižainės skydelis. Jį reikia padalinti į tris dalis: 14,2 colio, 16,9 colio ir 7,2 colio.
Kitas technologinis akcentas yra patobulinta „Super Cruise“ sistema, kuri dabar turėtų pasiūlyti autonominio vairavimo be rankų galimybę. „Cadillac“ teigia, jog šią sistemą jie ištobulino nuvažiavę daugiau nei 200 000 mylių skirtingais JAV ir Kanados keliais, tad, teoriškai, ji turėtų veikti nepriekaištingai. Be to, atnaujinta sistema taip pat galės priversti automobilį persirikiuoti į kitą eismo juostą. Vairuotojui užteks įjungti posūkio signalą ir automobilis įvertins aplinkybes tai padarys. Anksčiau ar vėliau.
„Cadillac“ taip pat pasiūlys naujos kartos papildytos realybės navigacijos sistemą, kurią šiuo metu jau naudoja eilė „Mercedes-Benz“ modelių. Prietaisų skydelyje bus rodomas tiesioginis vaizdo įrašas iš automobilio priekyje sumontuotų kamerų. Be to, navigacijos sistema yra sujungta su garso sistema, tad vairuotojas navigacijos instrukcijas praneš iš tam tikros automobilio pusės.
Po variklio gaubtu slypės didingas – 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų variklis, išvystantis 426 arklio galias ir 623 Nm sukimo momentą. Pasak gamintojos atstovų, šis variklis turėtų pasiūlyti užtektinai dinamikos ir, atsižvelgiant į cilindrų išjungimo technologiją, pakankamai krikščioniškas sąnaudas su akceleratoriaus pedalu elgiantis racionaliai. Vis dėlto, pačia didžiausia naujiena yra visiškai naujas 3 litrų, 6 cilindrų dyzelinis variklis, kuris bus poruojamas net su 10-ies laipsnių automatine transmisija. Šis motoras išvystys 281 arklio galią ir 623 Nm sukimo momentą.
„Cadillac“ taip pat didžiuosi iš pagrindų atnaujintomis pakabos sistemomis. Nuo šiol „Escalade“ bus komplektuojamas su nepriklausoma galine pakaba, kuri ne tik pagerins važiavimo komfortą, bet ir padėjo inžinieriams efektyviau išnaudoti interjero erdvę.
Naujos kartos „Escalade“, priklauso nuo pasirinktos versijos, galės būti komplektuojamas su „Magnetic Ride Control“ sistema, kuri automatiškai reguliuos amortizatorių standumą, arba su „Air Ride Adaptive“ sistema – orinės pakabos komplektu,kuris automatiškai pakeis kėbulo prošvaisą važiuojant greitkeliu ar bekelę.
Jungtinėse Valstijose naujas modelis pasirodys šių metų vasarą.