• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo šio trečiadienio „Formulės 1“ komandoms atsiveria galimybės pradėti darbą su 2026 m. sezonui skirtais bolidais.

Nuo šio trečiadienio „Formulės 1“ komandoms atsiveria galimybės pradėti darbą su 2026 m. sezonui skirtais bolidais.

REKLAMA

Panaikinus draudimą, kuris neleido atlikti aerodinaminių bandymų su naujos kartos automobiliais iki 2025 m. sausio 1 d., ekipos gali pradėti aktyvų pasiruošimą naujiems iššūkiams.

Naujos taisykles, nauji iššūkiai

Nepaisant to, kad ribojimai oficialiai baigėsi, komandų vadovai susiduria su sudėtingu klausimu – kaip tinkamai paskirstyti resursus tarp 2025 m. sezono ir visiškai naujų, 2026 m. taisyklių reikalavimus atitinkančių automobilių kūrimo.

Šiuo klausimu nuomonės išsiskiria. „Formulės 1“ čempionato vidutiniokės ir autsaiderės, tokios kaip „Alpine“ ar „Aston Martin“, gali nuspręsti iškart susitelkti į 2026-uosius, siekdamos įgyti pranašumą ateityje. Tuo tarpu stipriausiųjų ketvertuke esančios komandos, pavyzdžiui, „Ferrari“ ar „Red Bull“, nenorės prarasti galimybių varžytis dėl 2025 m. čempiono titulo.

„Ferrari“ vadovas Fredas Vasseuras teigia, kad kiekvienos komandos padėtis yra skirtinga. „Jeigu esi „Aston Martin“ ar „Alpine“, turi daugiau vėjo tunelio laiko, todėl susitelkti į naują projektą yra logiškiau. Bet jei esi viena iš stipriausių komandų, atsisakyti kovos dėl čempionato būtų labai sudėtinga.“

REKLAMA
REKLAMA

„McLaren“ technikos direktorius Neilas Houldey pabrėžė, kad jų tikslas – laimėti abiejuose sezonuose. „2025 ir 2026 metai mums vienodai svarbūs. Tačiau norint tai pasiekti, reikia varžytis su stipriausiomis komandomis – „Red Bull“, „Mercedes“ ir „Ferrari“. Turime išlikti konkurencingi visur, kur tik įmanoma.“

REKLAMA

Taktinių sprendimų svarba

Sprendimas, kada pereiti prie 2026-ųjų taisyklių, priklausys nuo daugelio veiksnių, tokių kaip automobilių greitis sezono pradžioje ar rezultatų lentelės padėtis.

„Mercedes“ inžinierius Andrew Shovlinas pabrėžė laiko svarbą: „Kiekvieną savaitę, kurią skiriame 2025-ųjų sezonui, atimame laiką iš 2026-ųjų projekto. Todėl svarbu rasti tinkamą balansą, nes ilgainiui tai gali lemti mūsų poziciją čempionate.“

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pripažino, kad spaudimas kovoti dėl titulo gali apsunkinti strateginius sprendimus. „Kai sezonas klostosi pagal planą, sunku visą dėmesį skirti ateities projektams. Tačiau ankstyvas naujų taisyklių perpratimas visada suteikia pranašumą.“

2025 m. sezono eiga taps pagrindiniu veiksniu, lemsiančiu, kada komandos nuspręs perkelti savo pajėgumus į 2026-uosius. 

Šis pereinamasis laikotarpis žada būti vienas įdomiausių „Formulės 1“ istorijoje, nes kiekviena komanda sieks ne tik trumpalaikės naudos, bet ir ilgalaikio dominavimo. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų