Pagrindinis rodiklis, pagal kurį matuojamas portalų skaitomumas yra vienos dienos vidutinis realių vartotojų skaičius (angl. average daily real users).
Spalio mėnesį portalą tv3.lt kasdien atsivertė vidutiniškai po 488 tūkst. realių vartotojų, rodo naujausi „Gemius Audience“ duomenys.
Palyginti su praėjusių metų spaliu, portalo skaitytojų auditorija išaugos 53 tūkst., arba 12 proc. Pagal šį rodiklį tv3.lt išliko sparčiausiai augančiu Lietuvos naujienų portalu.
„Mūsų portalo auditorija toliau stabiliai augo, nors bendras visų portalų lankomumas praėjusį mėnesį ir sumažėjo. Tai rodo, kad tv3.lt siūlo vartotojams aktualesnį ir patrauklesnį turinį“, – sako tv3.lt vyriausiasis redaktorius Artūras Anužis.
Jis atkreipė dėmesį, kad sparčiausiai augantis portalas per pastaruosius metus pagerino ir visus kitus skaitomumo rodiklius.
Sparčiai augo aktualijų ir verslo rubrikos
Portalo tv3.lt skaitytojų apsilankymų (angl. visits) skaičius šį spalį, palyginti su praėjusių metų spaliu, išaugo beveik 29 proc. – nuo 20 mln. iki 26 mln.
Per tą patį laiką puslapių peržiūrų (angl. views) išaugo 24 proc. – nuo beveik 55 mln. iki 68 mln., o vidutinis portale praleistas laikas (angl. average time spent) 11 proc. – nuo beveik 55 minučių iki daugiau kaip 1 val. ir 1 min.
Be to, sparčiai augo ir naujienų portalo tv3.lt aktualijų ir verslo rubrikos, paaugusios beveik penktadaliu, lyginant su pernykščiu spaliu.
„Naujienų portalų stuburą sudaro rimtosios naujienos. Ir tai, kad svarbiausias Lietuvos ir užsienio naujienas pranešanti tv3.lt aktualijų rubrika yra antroje vietoje tarp visų naujienų portalų, rodo, kad skaitytojai pasitiki mūsų portalu ir vertina kokybiškas žinias“, – sakė A. Anužis.
Jo teigimu, Vakarams paskelbtas Rusijos energetinis karas atsiliepė ir tv3.lt verslo rubrikos skaitomumui, kuri nuosekliai auga jau pora metų.
„Džiaugiuosi, kad žmonės domisi ir naujienomis, kurios daro įtaką kiekvieno kišenei. Mūsų verslo rubrikos žurnalistai kasdien dirba tam, kad paskelbtų naujausias žinias apie elektros ir dujų kainas, kaip keisis mokesčiai ir kompensacijų tvarka, tai, kas svarbiausia žmonėms“, – tvirtino A. Anužis.
Portalas tv3.lt priklauso didžiausiai žiniasklaidos grupei Baltijos šalyse „All Media Lithuania“.
Lietuvoje jai priklauso televizijos kanalai TV3, TV6, TV8 ir TV3 Plus, nemokama internetinė vaizdo platforma TV3 Play, radijo stotis „Power Hit Radio“, internetinė radijo stotis „PWR Gold“, skaitmeninė palydovinė televizija „Home3“, sporto kanalai „TV3 Sport“, „TV3 Sport 2“ ir „TV3 Sport Open“, filmų kanalas „TV3 Film“ ir naujos kartos televizija „Go3“.
Rygoje vykusiame reklamos ir rinkodaros profesionalų forume „Baltic Brand Forum 2022“ TV3 pripažinta geriausiu žiniasklaidos prekės ženklu Lietuvoje ir Baltijos šalyse.