• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Per 2012 metus bendrovės pajamos sudarė 118 mln. litų. Tai 16.1 proc. daugiau palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai šis rodiklis siekė 102 mln. litų.

 Per 2012 metus bendrovės pajamos sudarė 118 mln. litų. Tai 16.1 proc. daugiau palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai šis rodiklis siekė 102 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2012 metais alaus daryklos įvairių kategorijų gėrimų pardavimai sudarė 71,7 milijonus litrų ir 6,1 proc., palyginti su praeitu laikotarpiu, kai siekė 67,5 mln. litrų. Alaus pardavimai sudarė 47 mln. litrų, o tai yra 9.5 proc. daugiau nei pernai, kai siekė 42.9 mln. litrų.

REKLAMA

Pasak bravoro generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, augančių pardavimų priežastimi tapo sėkmingas naujų produktų bei prekės ženklų įvedimas į rinką bei sėkmingos investicijos į esamus prekės ženklus, produktų portfelio optimizavimas. „Pardavimai išaugo įtakoti aktyvesnių rinkodaros veiksmų ir pateiktų naujienų rinkai, ypač sėkmingi metai buvo alui ir Volfas Engelman prekės ženklui, kuris išaugo beveik 2 kartus ir pasiekė 4,5% rinkos“, – teigė alaus daryklos generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Per paskutiniuosius metus „Volfas Engelman“ taip pat siekė stiprinti savo pozicijas nealkoholinių gėrimų rinkoje. Alaus darykla Lietuvos vartotojams pristatė du naujus nealkoholinius gėrimus, pažymėtus pasaulyje gerai žinomais prekių ženklais „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“. Taip pat tapo išskirtine vieno iš žinomiausių pasaulyje prekės ženklų „Warsteiner“ platintoja Lietuvoje.

Labiausiai iš visų alaus daryklos gaminamų gėrimų kategorijų per 2012 metus augo alkoholinių kokteilių pardavimai. Į šį segmentą patenka tokie „Volfas Engelman“ siūlomi gėrimai kaip Jamaica, A.Le.Cog, G:N, Smile kokteiliai. Jų 2012 metų pardavimai, palyginus su pernai, išaugo net 26,1 proc. ir sudarė 3,4 mln. litrų. Nealkoholinių gėrimų kategorijoje „Volfas Engelman“ pardavimai per 2012 metus sudarė 1,05 mln. litrų, šios kategorijos augimui didžiausios įtakos turėjo „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“ produktų pardavimai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų