Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po ilgos gumos tempimo, „Volkswagen" pagaliau oficialiai pristatė naujos kartos „Golf GTI", kuris visu gražumu bus pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje.
Naujos kartos „Golf GTI" šį kartą bus truputėlį kitoks negu buvome pratę iki šiol. Pradėkime nuo to, jog naujasis modelis bus siūlomas su dviem galingumo lygiais. Bazinis modelis turės 220 arklio galias, o norintiems šiek tiek daugiau, pirkėjai galės pasirinkti „GTI Performance" paketą, kuris arklio galių skaičių padidins iki 230 arklio galių. Nesvarbu kurią modifikaciją pasirinksite, „Volkswagen" teigia, jog vidutinės kuro sąnaudos sumažėjo vidutiniškai 20 procentų.
Nors anksčiau buvo pasirodę kalbų, jog naujos kartos „GTI" turės net 270 - 280 arklio galių, tačiau tokio galingumo agregatas greičiausiai bus paliktas pačiai pikčiausiai versijai su „R" raide. Tad dabar susikoncentruokime ties paprastuoju, bet neprastu „GTI".
Naujos kartos modelis yra varomas 2 litrų benzininiu agregatu, kuris aprūpintas tiesioginio įpurškimo sistema ir turbo kompresoriumi. Jau anksčiau minėjome, jog naujasis „GTI" bus siūlomas su dviem galingumo lygiais : 220 ir 230 arklio galių. Tuo tarpu 350 NM sukimo momentas išliks toks pats abiejose versijose.
Bazinis „GTI" su 220 arklio galių iki 100 km/h įsibėgės per 6,5 sekundės bei pasieks maksimalų 246 km/h greitį. 10 arklio galių galingesnė „GTI Performance" versija tą patį darbą atliks per 6,4 sekundės ir galė pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vidutinės kuro sąnaudos bus vos 6 litrai šimtui kilometrų, o CO2 emisijos sieks vos 139 g/km. Jeigu automobilius įsigytumėt su „DSG" dvigubos sankabos pavarų dėže, kuro sąnaudos padidės iki 6,4 litro šimtui kilometrų.
Prekyba naujuoju „GTI" prasidės jau kovo 5 dieną. Norintiems įsigyti naująjį „Golf" karštąjį hečbeką, stokite į eilę su 28,350 eurų arba maždaug 97,000 litų sumą.
Po ilgos gumos tempimo, „Volkswagen" pagaliau oficialiai pristatė naujos kartos „Golf GTI", kuris visu gražumu bus pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje.
Naujos kartos „Golf GTI" šį kartą bus truputėlį kitoks negu buvome pratę iki šiol. Pradėkime nuo to, jog naujasis modelis bus siūlomas su dviem galingumo lygiais. Bazinis modelis turės 220 arklio galias, o norintiems šiek tiek daugiau, pirkėjai galės pasirinkti „GTI Performance" paketą, kuris arklio galių skaičių padidins iki 230 arklio galių. Nesvarbu kurią modifikaciją pasirinksite, „Volkswagen" teigia, jog vidutinės kuro sąnaudos sumažėjo vidutiniškai 20 procentų.
Nors anksčiau buvo pasirodę kalbų, jog naujos kartos „GTI" turės net 270 - 280 arklio galių, tačiau tokio galingumo agregatas greičiausiai bus paliktas pačiai pikčiausiai versijai su „R" raide. Tad dabar susikoncentruokime ties paprastuoju, bet neprastu „GTI".
Naujos kartos modelis yra varomas 2 litrų benzininiu agregatu, kuris aprūpintas tiesioginio įpurškimo sistema ir turbo kompresoriumi. Jau anksčiau minėjome, jog naujasis „GTI" bus siūlomas su dviem galingumo lygiais : 220 ir 230 arklio galių. Tuo tarpu 350 NM sukimo momentas išliks toks pats abiejose versijose.
Bazinis „GTI" su 220 arklio galių iki 100 km/h įsibėgės per 6,5 sekundės bei pasieks maksimalų 246 km/h greitį. 10 arklio galių galingesnė „GTI Performance" versija tą patį darbą atliks per 6,4 sekundės ir galė pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vidutinės kuro sąnaudos bus vos 6 litrai šimtui kilometrų, o CO2 emisijos sieks vos 139 g/km. Jeigu automobilius įsigytumėt su „DSG" dvigubos sankabos pavarų dėže, kuro sąnaudos padidės iki 6,4 litro šimtui kilometrų.
Prekyba naujuoju „GTI" prasidės jau kovo 5 dieną. Norintiems įsigyti naująjį „Golf" karštąjį hečbeką, stokite į eilę su 28,350 eurų arba maždaug 97,000 litų sumą.