Drive The Future bus kuriamas, remiantis pastaruoju „Groupe Renault“ planu Drive the Change. Pastarasis leido pasiekti rekordinį augimą ir veiklos pelningumą, padidėjusią bendros veiklos su „Nissan“ sinergiją, sustiprino regionus, praplėtė produktų įvairovę ir paskatino aplinkos neteršiančių automobilių lyderystę Europoje.
„Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas pasakė: dabar „Groupe Renault“ yra sveika, pelninga, su pasitikėjimu pirmyn žvelgianti pasaulinė kompanija. „Drive the Future“ tikslas – suteikti tvirtą, tvarų augimą, kurį leis pasiekti investicijos į svarbiausius regionus ir produktus, išnaudojant aljanso išteklius ir technologijas bei padidinant mūsų kaštų efektyvumą. Šis naujas planas išlaisvins mūsų pilną potencialą atsinaujinti ir augti.“
Esminiai plano elementai apima:
Pasaulinį pelningumo augimą:
– 21 naujas automobilis, įskaitant 3 konversijas
– „Renault“ investicijomis į AVTOVAZ („Lada“) praplėstas Rusijos dalyvavimas
– Didėjančios galimybės Kinijoje, naujos bendros, elektromobilius ir lengvuosius komercinius automobilius gaminančios įmonės
– Didėjančios rinkos galimybės Brazilijoje, Indijoje, Irane
Augimą palaikančios aljanso priemonės ir technologijos:
– 4,2 milijardais eurų planą viršijantis „Monozukuri“ metodo suteiktas taupymo efektas
– 80 proc. „Group Renault“ modelių naudojamos bendros platformos
– Investicijos į tyrimus ir plėtrą – 18 milijardų eurų per šešerius metus
– 100 proc. svarbiausiose rinkose siūlomų automobilių su ryšio įranga
– 15 savavaldžių automobilių
– Naujos mobilumo paslaugos – pavėžėjimo ir automatinio taksi (plano pabaigoje)
Taip pat svarbiausi „Groupe Renault“ projektai:
– Globalizuota lengvųjų komercinių automobilių gama; įsitvirtinimas svarbiausio pasaulinės rinkos žaidėjo vietoje
– Sėkmingos pasaulinės modelių gamos plėtra
– Elektromobilių lyderystė – 8 elektra varomi modeliai, 12 elektrifikuotų modelių
– „RCI Bank“ paslaugos – palaikant klientų lojalumą ir praplečiant ryšio bei mobilumo paslaugų pasiūlą
Drive the Future taip pat visuose kompanijos padaliniuose investuos į skaitmenizavimą, naujų talentų paiešką ir įgūdžių lavinimą. Planas padidins pramoninį konkurencingumą, sumažins bendrovės anglies taršą ir padidins tvarumą.
„Groupe Renault“ paskelbė apie naują, šešerių metų Drive The Future planą, kurio metu bus pasiektos 70 mlrd. eurų viršijančios metinės pajamos, grupės veiklos marža plano pabaigoje viršys 7 proc., su mažiausia 5 proc. reikšme ir kiekvienais metais pasiekiamu teigiamu pinigų srautu. Drive The Future yra suderintas su „Groupe Renault“ vizija: tvarus mobilumas visiems – šiandien ir rytoj.
Remdamasi Drive The Future planu, „Groupe Renault“ numato daugiau nei 40 proc. viršijantį ir 5 milijonus vienetų pasiekiantį gamybos augimą, kurį skatins pasaulinės sėkmės sulaukusi, auganti produktų (įskaitant lengvuosius komercinius automobilius bei naujus, aplinkos neteršiančius elektromobilius) gama. Palyginti – 2016 metais parduota 3,47 milijonų vienetų. Planas taip pat paskatins tyrimus, plėtrą ir didžiausio pasaulyje automobilių gamintojų aljanso „Renault-Nissan-Mitsubishi“ ekonomiką, išlaikydamas finansinę discipliną bei veiklos efektyvumą.
„Groupe Renault“ paskelbė apie naują, šešerių metų Drive The Future planą, kurio metu bus pasiektos 70 mlrd. eurų viršijančios metinės pajamos, grupės veiklos marža plano pabaigoje viršys 7 proc., su mažiausia 5 proc. reikšme ir kiekvienais metais pasiekiamu teigiamu pinigų srautu. Drive The Future yra suderintas su „Groupe Renault“ vizija: tvarus mobilumas visiems – šiandien ir rytoj.
Remdamasi Drive The Future planu, „Groupe Renault“ numato daugiau nei 40 proc. viršijantį ir 5 milijonus vienetų pasiekiantį gamybos augimą, kurį skatins pasaulinės sėkmės sulaukusi, auganti produktų (įskaitant lengvuosius komercinius automobilius bei naujus, aplinkos neteršiančius elektromobilius) gama. Palyginti – 2016 metais parduota 3,47 milijonų vienetų. Planas taip pat paskatins tyrimus, plėtrą ir didžiausio pasaulyje automobilių gamintojų aljanso „Renault-Nissan-Mitsubishi“ ekonomiką, išlaikydamas finansinę discipliną bei veiklos efektyvumą.