Taip turėtų atrodyti „Porsche 911 GT3“ centrinė konsolė.
O štai taip atrodė nepatenkinto kliento automobilio konsolė.
Ką gi tokiu atveju daryti? Nuvežti automobilį į artimiausią atstovybę, parodyti, kad automobilis atvyko netinkamai sukomplektuotas ir laukti oficialaus „Porsche“ kompanijos atsakymo kaip išspręsti problemą. Taip padarė ir šio „Porsche“ savininkas.
Nuvykęs į „Porsche“ atstovybę, jis išsakė savo nusiskundimus, o atstovybėje dirbantys vadybininkai liepė palaukti vieną savaitę, kol gaus oficialų atsakymą iš „Porsche“ būstinės Vokietijoje.
Po dviejų savaičių, automobilį užsisakęs vyras gavo pranešimą iš vietinės „Porsche“ atstovybės. Pasirodo, didelių pakeitimų čia nereikės atlikti. Iš Vokietijos bus parsiųsta nauja centrinė konsolė, o atstovybėje dirbantys specialistai turės perprogramuoti visus mygtukus.
Tai nėra labai rimtas gedimas, tačiau kai automobiliui išleidi daugiau kaip 400 tūkst. litų, net ir tokios smulkmenos tampa labai rimta priežastimi nusivilti tokiu gamintoju kaip „Porsche“.