Elektra varomas sedanas savo išvaizda ne daug kuo skiriasi nuo savo pirmtako, įprastinio KIA „Optima“ modelio. Vertindami automobilio saloną laidos kūrėjai pastebėjo, kad jo salonas itin erdvus, tačiau į akis krito ne tokios kokybiškos apdailos medžiagos ir itin maža bagažinės talpa.
„Jei kas nors vairuodamas KIA „Optima“ jums bandys pasakyti, kad čia salono medžiagų lygis yra toks pats kaip vokiškų „Audi A6“ ar „BMW 5“, tai tikrai ne. Viskas gerai, bet trūksta. KIA tikrai negali prilygti vokiečiams“, – skirtingų gamintojų automobilius lygino I. Paukštys.
Kelyje priekiniais ratais varomas automobilis važiuoja tyliai. Jis turi 2 l benzininį variklį, turintį 100 kW galią ir 50 kW galios elektrinį variklį.
„Pilnai pakrauta baterija viena važiuojant elektros režimu mums leidžia nuvažiuoti tarp 30-40 kilometrų mieste realiomis sąlygomis. Manau, kad tai visai neblogas rezultatas. Šiaip man tų 50 kW užtenka, galvojau, kad jis daug prasčiau važiuos. Jeigu gazą spirsime stipriau, iš karto užsikurs benzininis variklis ir aš nepasakyčiau, kad jo garsas mane ypač erzina, nes visai švelniai užsikūrė“, – pastebėjo I. Paukštys.
Tuo tarpu P. Garkauskas pridūrė, kad daugelis šį automobilį perkančių žmonių labiau vertina jį iš ekonomiškumo pusės, tad liko maloniai nustebintas jo savybių kelyje.
„Mes neieškome tokiuose automobiliuose emocijos, mes ieškome praktiškumo. Man jis važiuoja paprastai, komfortiškai, neturėjau visiškai jokių išankstinių lūkesčių, tai manęs jis nenuvylė. Labai norint jį galima naudoti kaip elektromobilį“, – dėstė jis.
Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite reportaže, esančiame straipsnio viršuje.
Laidą „E-gazas dugnas“ žiūrėkite kiekvieną sekmadienį 10.30 val. per TV6.