Baltijos šalyse budintys NATO oro policijos naikintuvai praėjusią savaitę aštuonis kartus kilo atpažinti ir palydėti Rusijos karinių orlaivių, pranešė Krašto apsaugos ministerija (KAM).
Praėjusį pirmadienį NATO naikintuvai kilo du kartus: ir vieną, ir kitą kartą palydėjo iš Karaliaučiaus srities į Rusijos žemyninę dalį skridusį AN-26. Abu kartus transporto orlaiviai skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, su regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) radijo ryšį palaikė.
Antradienį buvo palydėtas dar vienas AN-26, skridęs tokiu pačiu maršrutu. Šis orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, skrydžio plano neturėjo, su RSVC radijo ryšį palaikė.
Taip pat antradienį NATO oro policijos naikintuvai atpažino penkių orlaivių SU-30SM grupę, skridusią iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučių. Visi orlaiviai skrido be skrydžio plano, iš jų vienas skrido su radiolokaciniu atsakikliu, palaikė ryšį su RSVC.
Trečiadienį NATO orlaiviai du kartus kilo į Karaliaučių palydėti orlaivių IL-38, ir vieną, ir kitą kartą kovai su povandeniniais laisvais ir žvalgybai virš jūros skirtas IL-38 krido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, su RSVC radijo ryšio nepalaikė.
Dar vieną iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučiaus sritį skridusį IL-38 NATO oro misijos naikintuvai palydėjo ketvirtadienį. Rusijos orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, su RSVC radijo ryšio nepalaikė.
Penktadienį NATO oro policijos naikintuvai palydėjo transporto orlaivį IL-76, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučių. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, su RSVC radijo ryšį palaikė.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.