Karinis NATO aljansas priėmė sprendimą į pagalbą generaliniam sekretoriui Jaapui de Hoopui Schefferiui pakviesti amerikietį Michealą Stopfordą, kuris paskutiniuosius porą metų formavo kompanijos „Coca-Cola“ įvaizdį, skelbia „Postimees.ee“.
Amerikietis aljanse, kuris kitais metais minės savo 60 metų jubiliejų, pradės darbuotis nuo kito mėnesio. M. Stopfordas bus įpareigotas sukurti NATO prekinį ženklą. Kaip teigia „New York Times“, jei Šaltojo karo metu visi žmonės žinojo, kuriam tikslui tarnauja aljansas, tai dabar jį ištiko tapatybės krizė.
Žmonių, manančių, kad NATO vis dar yra reikalingas darinys, JAV nuo 2002 iki 2007 metų išaugo 4 proc., tačiau per tą patį laikotarpį Vokietijoje šis skaičius sumažėjo net 19 proc., Didžiojoje Britanijoje – 12 proc., Italijoje – 13 proc., Lenkijoje – 8 proc. Be to, apklausos rodo, kad dauguma aljansui priklausančių valstybių gyventojų menkai nutuokia apie pagrindinius NATO tikslus, jo vykdomą politiką bei tos politikos įgyvendinimo priemones.
Siekdama supažindinti su aljansu, NATO jau sukūrė internetinę televiziją NATO TV, kuri nušviečia misiją Afganistane. Dabar M. Stopfordas, vadovavęs „Coca-Cola“ reklaminei kampanijai, yra skiriamas NATO generalinio sekretoriaus asistento strateginei komunikacijai pavaduotoju. Prieš pereidamas į „Coca-Cola“ kompaniją, M. Stopfordas yra dirbęs ir Jungtinėse Tautose bei Didžiosios Britanijos užsienio reikalų ministerijoje.