• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gustas Grinbergas šią savaitę Prancūzijoje išbandė Europoje neįprastą automobilį. „NASCAR“ bolidai senajame žemyne itin reti, bet sulaukęs asmeninio „NASCAR Whelen Euro Series“ prezidento Jerome Galpin kvietimo, lietuvis nepraleido progos pasinaudoti galimybe išbandyti neeilinį sportinį bolidą.

Prieš du metus kartingą į profesionalų bolidą iškeitęs Gustas Grinbergas jau spėjo išbandyti ne vieną automobilį, kuris pasižymi neįprastais ir unikaliais inžinieriais sprendimais, tačiau „NASCAR“ bolidas yra absoliuti priešingybė. Vietoje gausus būrio aerodinaminių elementų, leidžiančių įveikti posūkius greitai ir užtikrintai, „NASCAR“ turi ne tokią efektyvią stabdžių sistemą, milžiniško pajėgumo variklį ir didžiulę masę, kurią suvaldyti nėra labai lengva.

Gustas Grinbergas šią savaitę Prancūzijoje išbandė Europoje neįprastą automobilį. „NASCAR“ bolidai senajame žemyne itin reti, bet sulaukęs asmeninio „NASCAR Whelen Euro Series“ prezidento Jerome Galpin kvietimo, lietuvis nepraleido progos pasinaudoti galimybe išbandyti neeilinį sportinį bolidą.

Prieš du metus kartingą į profesionalų bolidą iškeitęs Gustas Grinbergas jau spėjo išbandyti ne vieną automobilį, kuris pasižymi neįprastais ir unikaliais inžinieriais sprendimais, tačiau „NASCAR“ bolidas yra absoliuti priešingybė. Vietoje gausus būrio aerodinaminių elementų, leidžiančių įveikti posūkius greitai ir užtikrintai, „NASCAR“ turi ne tokią efektyvią stabdžių sistemą, milžiniško pajėgumo variklį ir didžiulę masę, kurią suvaldyti nėra labai lengva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Mechaninės pavarų dėžės keitimo svirtis yra tik mano asmeniniame automobilyje. Lenktynėse iki šiol pavaras keisdavau svirtelėmis prie vairo. O čia – visiškas senamadiška. Man tokie iššūkiai patinka, todėl jau antrame važiavime beveik viskas pavyko. 420 AG – šiaip nemažai, bet dar 100 nepakenktų. Testo metu automobilio nustatymai buvo neutralūs, todėl dėl mano gana agresyvaus stiliaus greitai perkaisdavo padangos. Žinant, kad sukibimą su asfaltu šis automobilis gauna tik iš padangų ir pakabos, savo trasos ratų įveikimo laikais esu visai patenkintas ir manau, kad galėčiau kovoti dėl prizinių vietų čempionate. Ar ten važiuosiu? Nežinau, bet būtų visai smagu“, – po bandymų sakė Gustas Grinbergas.

REKLAMA

Gustas Grinbergas


Automobilio ir lenktynininko bandymuose dalyvavęs „Euro NASCAR“ pirmenybių prezidentas Jerome Galpin buvo atviras: „Man labai patiko tai ką aš mačiau trasoje. Gustas nedaug atsiliko nuo mūsų piloto-bandytojo, turinčio gerokai daugiau patirties. Jei lietuviui pavyktų surinkti bent 60%  biudžeto čempionatui, mes padengtume likusią dalį“.
„NASCAR Whelen Euro Series“ čempionatas prasideda gegužės 14 dieną Valencijoje. Šiemet iš viso įvyks 7 etapai Ispanijos, Čekijos, Didžiosios Britanijos, Kroatijos, Vokietijos, Belgijos, Italijos trasose. Visos lenktynės numatytos su žiūrovais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų