„Mechaninės pavarų dėžės keitimo svirtis yra tik mano asmeniniame automobilyje. Lenktynėse iki šiol pavaras keisdavau svirtelėmis prie vairo. O čia – visiškas senamadiška. Man tokie iššūkiai patinka, todėl jau antrame važiavime beveik viskas pavyko. 420 AG – šiaip nemažai, bet dar 100 nepakenktų. Testo metu automobilio nustatymai buvo neutralūs, todėl dėl mano gana agresyvaus stiliaus greitai perkaisdavo padangos. Žinant, kad sukibimą su asfaltu šis automobilis gauna tik iš padangų ir pakabos, savo trasos ratų įveikimo laikais esu visai patenkintas ir manau, kad galėčiau kovoti dėl prizinių vietų čempionate. Ar ten važiuosiu? Nežinau, bet būtų visai smagu“, – po bandymų sakė Gustas Grinbergas.
Automobilio ir lenktynininko bandymuose dalyvavęs „Euro NASCAR“ pirmenybių prezidentas Jerome Galpin buvo atviras: „Man labai patiko tai ką aš mačiau trasoje. Gustas nedaug atsiliko nuo mūsų piloto-bandytojo, turinčio gerokai daugiau patirties. Jei lietuviui pavyktų surinkti bent 60% biudžeto čempionatui, mes padengtume likusią dalį“.
„NASCAR Whelen Euro Series“ čempionatas prasideda gegužės 14 dieną Valencijoje. Šiemet iš viso įvyks 7 etapai Ispanijos, Čekijos, Didžiosios Britanijos, Kroatijos, Vokietijos, Belgijos, Italijos trasose. Visos lenktynės numatytos su žiūrovais.