Artimiausiu metu planuojama priimti visus reikalingus sprendimus, kad Lietuvoje projektu rūpintųsi tik vienas padalinys, skelbia „Lietuvos geležinkeliai“.
Apskaičiuota, kad vien dėl dubliuojančių funkcijų atsisakymo tiesioginis efektas bus mažiausiai 100 tūkst. eurų kasmetiniai sutaupymai. Į sutaupytą sumą neįtrauktas teigiamas efektas, kuris bus gautas dėl efektyvesnio projekto valdymo, trumpesnių derinimo procedūrų įmonės viduje.
Penktadienį susirinkusi „Lietuvos geležinkelių“ antrinės bendrovės „Rail Baltica statyba“ valdyba taip pat nusprendė skelbti naujo įmonės vadovo atrankos konkursą. Iki šiol įmonei vadovavo socialdemokratas Dainius Budrys.
Šiuo metu europinės geležinkelio vėžės projektu Lietuvoje rūpinasi „Lietuvos geležinkelių“ sudėtyje esanti „Rail Baltica“ projekto direkcija bei antrinė įmonė „Rail Baltica statyba“. Pastaroji taip pat valdo trečdalį bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“ akcijų. „RB Rail“ koordinuoja „Rail Baltica“ tiesimą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Kiek anksčiau buvo paskelbti ir kitų penkių „Lietuvos geležinkelių“ antrinių įmonių vadovų atrankos konkursai.
Šiuo metu jau yra pasibaigęs paraiškų pateikimo terminas, o iš viso gauta beveik 200 kandidatų paraiškų.