Buvęs F-1 pilotas, dabar vienas iš „Mercedes“ ekipos savininkų, Niki Lauda stojo ginti naujosios „Formulės-1“, kuri po pirmųjų sezono lenktynių susilaukė daug kritikos.
Didžiausią nusivylimą sukėlė naujo V6 turbo variklio skleidžiamas garsas. Juo liko nepatenkinti ne tik dauguma F-1 sirgalių, bet ir Australijos GP vadovas Ronas Walkeris.
„Iškeisti F-1 į „IndyCar“ būtų drąstiškas žingsnis. Tačiau tai toliau negali tęstis“, – sakė R. Walkeris.
„Mes atlikome apklausą. Paaiškėjo, kad sirgaliams visai nerūpi degalų taupymas. Juos domina pilotų tarpusavio kova, o ne degalai, kuriuos jie naudoja.“
Visai kitaip į stipriai pasikeistusią F-1 žvelgia „Mercedes“ komandos atstovas N. Lauda.
„Tai buvo šiuolaikinės, modernios F-1 demonstracija, – apie pirmąsias šių metų F-1 lenktynes kalbėjo N. Lauda. – Aš tiesiog nesuprantu ir man atrodo absurdiška, kad yra tokių žmonių, kurie reiškia nepasitenkinimą naująją F-1 po tokių gerų lenktynių. Tai čempionatas, kuris neatsilieka nuo technologinių tendencijų. Tai naujos eros pradžia.“
„Senieji aštuonių cilindrų motorai buvo tiesiog nebetinkami. Dėka naujos turbo technologijos galima išvystyti daugiau galios esant mažesniam degalų kiekiui. Sumažinę išmetamą anglies dvideginį, sumažinome daromą žalą gamtai. Būtent dėl šių priežasčių į čempionatą sugrįš „Honda“. Galbūt jos pėdomis paseks ir kiti gamintojai. Įžvelgiu tik privalumus.“
„Kalbėti vien tik apie garsą yra absurdiška. Pamirštame, kad naujieji bolidai, dėka naujų technologijų, yra greitesni tiesiosiose. Skleidžiamas garsas su tuo neturi nieko bendro. Idėja dirbtinai padidinti garsą yra mažų mažiausiai keista. „Formulė-1“ dabar juda teisinga kryptimi. Turime judėti į priekį, o ne atgal.“