JAV programinės įrangos gamintoja „Microsoft“ pirmą kartą per savo istoriją patyrė ketvirtinius nuostolius, nes buvo priversta nurašyti dalį savo internetinės reklamos bendrovės vertės, informuoja BBC.
Nuostoliai užfiksuoti po to, kai kompanija nurašė 6,2 mlrd. eurų siekusią skaitmeninės reklamos paslaugų firmos „Aquantive“ vertę. 2007-aisiais „Microsoft“ firmą „Aquantive“ įsigijo už 6,3 mlrd. JAV dolerių, tačiau vėliau teigė, kad šis perėmimas buvo nesėkmingas.
Dėl to per tris mėnesius iki birželio pabaigos „Microsoft“ patyrė nuostolių už 492 mln. JAV dolerių, palyginti su 5,9 mlrd. JAV dolerių pelnu tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Kompanija nuostolių nepatyrė nuo tada, kai prisijungė prie akcijų rinkos 1986-aisiais.
Kitose srityse „Microsoft“ sekasi gerai, nors operacinės sistemos „Windows“ populiarumas ir sumažėjo.
Įplaukos už antrąjį ketvirtį išaugo 4 proc., iki 18,06 mlrd. JAV dolerių.