Pasak „MG“ automobilių dizainerio, naujasis modelis seks savo protėvių pėdomis. Tai reiškia, jog modernus kabrioletas turės įvairių dizaino elementų, kurie primins „MGA“ ar „MGB“ modelius.
Didžiausią nuostabą kelia ne „MG“ noras gaminti klasikinės komponuotės kabrioletą, o pasirinkti ingredientai.
Naujasis modelis bus varomas elektros jėgainė, kurios sukuriama energija suks keturis elektros motorus.
Būsimo modelio koncepcija bus pristatyta 2019 metų pradžioje.
Vargu ar „MG“ markės atgimimą galėtume vertinti teigiamai. Grandiozinių planų turėję „MG“ prekinio ženklo valdytojai nusprendė imtis radikalių permainų, kurios leistų visame pasaulyje žinomam gamintojui sugrįžti prie savo ištakų.
Šiuo metu „MG“ prekinis ženklas priklauso Kinijos koncernui – „SAIC Motor“. Bent jau Kinijoje, „MG“ markės modelių gama atrodo visai neblogai. Pirkėjai gali rinktis iš hečbekų, sedanų ar krosoverių. Tuo tarpu situaciją Europoje atrodo apgailėtai.
„MG“ vadovai ne vienerius metus planuoja sugrįžimą į didžiąsias Europos automobilių rinkas: Vokietiją, Prancūziją, Ispaniją, Lenkiją, tačiau tolimesnei plėtrai trukdo labai rimta priežastis – „MG“ neturi ne vieno patrauklaus modelio, kuris sudomintų europiečius.
Pasak „MG“ vyriausiojo dizainerio, Shao Jingfengo, netrukus situaciją turėtų pataisyti visiškai naujas modelis. Tai bus kompaktiškas, lengvas, žvitrus kabrioletas – tiesioginis „Mazda MX-5“ konkurentas.
Vargu ar „MG“ markės atgimimą galėtume vertinti teigiamai. Grandiozinių planų turėję „MG“ prekinio ženklo valdytojai nusprendė imtis radikalių permainų, kurios leistų visame pasaulyje žinomam gamintojui sugrįžti prie savo ištakų.
Šiuo metu „MG“ prekinis ženklas priklauso Kinijos koncernui – „SAIC Motor“. Bent jau Kinijoje, „MG“ markės modelių gama atrodo visai neblogai. Pirkėjai gali rinktis iš hečbekų, sedanų ar krosoverių. Tuo tarpu situaciją Europoje atrodo apgailėtai.
„MG“ vadovai ne vienerius metus planuoja sugrįžimą į didžiąsias Europos automobilių rinkas: Vokietiją, Prancūziją, Ispaniją, Lenkiją, tačiau tolimesnei plėtrai trukdo labai rimta priežastis – „MG“ neturi ne vieno patrauklaus modelio, kuris sudomintų europiečius.
Pasak „MG“ vyriausiojo dizainerio, Shao Jingfengo, netrukus situaciją turėtų pataisyti visiškai naujas modelis. Tai bus kompaktiškas, lengvas, žvitrus kabrioletas – tiesioginis „Mazda MX-5“ konkurentas.