26-erių Sophia Hadjipanteli yra sėkmingas modelis, išgarsėjęs drąsa mesti iššūkį grožio standartams. Pusė milijono sekėjų socialiniame tinkle „Instagram“ turinti mergina įkūrė judėjimą #UnibrowMovement. Jo tikslas – paskatinti priimti žmones tai, kam visuomenė įprastai yra skeptiška.
Be visa to, mergina yra dirbusi su tokiais garsiais prekių ženklais kaip „Jean Paul Gaultier“, „Louboutin“, „Hugo Boss“ ir „Valentino“.
Nepaisant stulbinančios sėkmės, Sophia kasdien sulaukia skaudžių komentarų, o labiausiai žmonėms kliūna tankūs merginos antakiai.
„Neapykantos kupinų komentarų sulaukiu kiekvieną dieną. Aš jų net nebesureikšminu, nes tikiu, kad jie tiesiog nėra įpratę matyti žmogų, kuris priima ir demonstruoja tai, kas yra „vadovėlinis nepatrauklumas“. Manau, kad daugeliui komentatorių trukdo matyti mane darant tai, ko jie niekada negalėtų padaryti dėl savo prisitaikymo prie vienos grožio formos. Žmonės internete man daugybę kartų linkėjo mirties, o tai liūdina“, – portalui „Daily star“ pripažino ji.
Pasak modelio, kandūs žodžiai ją lydi nuo pat vaikystės: „Mokykloje iš manęs tyčiojosi. Dabar džiaugiuosi, kad galiu normalizuoti tam tikrus dalykus. Tikiuosi, kad vieną dieną ateities kartos nebesulauks tokių žodžių dėl savo išvaizdos, kokius gaunu aš.“
Sophios tikinimu, negražių komentarų kiekis toks didelis, jog jai tai tapo tiesiog įprasta. Visgi mergina tikina, kad skaudūs žodžiai tik dar labiau motyvuoja veikti.
„Tai tik dar labiau verčia mane norėti būti viešumoje, kad tik jie turėtų dėl ko pykti. Džiaugiuosi, kad mano sukurtas judėjimas yra toks sėkmingas, niekada to nesitikėjau. Pažįstu daugybę žmonių internete, kuriuos per šį judėjimą prekių ženklai atrinko į didžiules kampanijas. Džiugu žinoti, kad ši maža bendruomenė, kurią pradėjau internete, išaugo į visavertį stiprių ir skirtingų žmonių judėjimą.“
Bet kai trūksta dėmesio tai pačios iš savęs tyčiojasi.
Nu kai tokie papai tai gal antakių niekas nepastebi.