• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neretai vartotojai pradeda nekęsti vienų ar kitų kompanijų dėl to, kad šios teikia prastas paslaugas, pakelia savo produkcijos kainas ar pernelyg skverbiasi į žmonių privatumą. Tačiau ką kompanijos turėtų daryti, kad gautų vartotojų pritarimą, klausia naujienų portalas „The Atlantic“.

REKLAMA
REKLAMA

JAV vartotojų pasitenkinimo indeksą įvairių vartotojų apklausų duomenys ir tuomet pagal jį galima suskirstyti kompanijas pagal tai, kurios gavo daugiausiai vartotojų palankumo. Štai kompanijos, kurias JAV vartotojai vertina labiausiai.

REKLAMA

19. „Mars“

Vartotojų palankumo reitingas: 85/100

„Mars“ (nuotr. SCANPIX)„Mars“ (nuotr. SCANPIX)

„Mars“ kompanijai priklauso tokie populiarūs prekių ženklai kaip „Snickers“, „Twix“, „Milky Way“. „Skittles“ ar „M&M’s“. 2010 metais kompanijai pavyko gauti 30 mlrd. JAV dolerių pajamų. 2009 metais, žurnalo „Forbes“ duomenimis, kompanija buvo 6-ta didžiausia privati kompanija Jungtinėse Valstijose. Kompanija yra gerai žinoma dėl savo slaptumo ir tobulo vadybininkų paruošimo. Ji netgi pervadino save į „Mars – pagrindinė verslo mokykla“.

REKLAMA
REKLAMA

18. „Lexus“

Vartotojų palankumo reitingas: 85/100

„Lexus“ (nuotr. SCANPIX)„Lexus“ (nuotr. SCANPIX)

Kuomet „Lexus“ vadovybė nusprendė iš naujo apibrėžti prabangos sąvoką, jiems tai padaryti pavyko taip gerai, kad netgi buvo išleista knyga apie tai, kaip puikiai kompanijai pavyko pasiekti vartotojų palankumą. Praeito amžiaus devintojo dešimtmečio pabaigoje „Lexus“ sulaukė dviejų automobilių savininkų nusiskundimų dėl pastovaus greičio palaikymo sistemos gedimų. Kadangi buvo vos du nusiskundimai, kompanijai greitai pašalino gedimus. Tačiau nenorėdama sugadinti savo reputacijos „Lexus“ atsiėmė visus parduotus LS 400 automobilių modelius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

17. „Dr. Pepper Snapple“

Vartotojų palankumo reitingas: 85/100

„Dr. Pepper Snapple“ (nuotr. SCANPIX)„Dr. Pepper Snapple“ (nuotr. SCANPIX)

2008 metais tapusi nepriklausoma kompanija, „Dr. Pepper Snapple“ valdo tokius gėrimų prekių ženklus kaip „Dr. Pepper“, „A&W Root Beer“, „Country Time“, „7 Up“, „Hawaiian Punch “ ir „Sunkis“. Šių metų pirmąjį ketvirtį kompanijos grynosios pajamos siekė 114 mln. JAV dolerių, o pajamos buvo 1,33 mlrd. JAV dolerių.

REKLAMA

16. „Colgate–Palmolive“

Vartotojų palankumo reitingas: 85/100

„Colgate“ (nuotr. SCANPIX)„Colgate“ (nuotr. SCANPIX)

Jau daugiau nei du šimtus metų „Colgate-Palmolive“ kompanija sėkmingai gamina ir pardavinėja muilus, dezinfekavimo priemones bei burnos higienos priemones. Šių metų kovo mėnesį kompanija pranešė ketinanti už 940 mln. JAV dolerių įsigyti kompaniją „Sanex“ ir taip dar labiau išplėsti burnos ir asmeninės priežiūros produkcijos bei gyvūnėlių maisto produktų verslą.

REKLAMA

15. UPS

Vartotojų palankumo reitingas: 85/100

UPS (nuotr. SCANPIX)UPS (nuotr. SCANPIX)

Bendrovės UPS sėkmė priklauso nuo vienos labai paprasto formulės – kaip smarkiai yra spaudžiami valandinius atlyginimus gaunantys darbuotojai. Vienu metu kompanija netgi suskirstė savo darbuotojus pagal išdirbtas valandas ir tai sukėlė ne vieną darbuotojų streiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

14. „VF Corporation“

Vartotojų palankumo reitingas: 85/100

„VF Corporation“ (nuotr. SCANPIX)„VF Corporation“ (nuotr. SCANPIX)

„VF Corporation“ yra didžiausia drabužių kompanija pasaulyje. Pirmąjį šių metų ketvirtį kompanijai pavyko sukaupti 1,9 mlrd. pajamų. Jai priklauso tokie prekės ženklai kaip „Wrangler Jeans“, „The North Face“ ir „Nautica“. „VF Corporation“ penkerių metų planas yra išlaikyti metinį 10 proc. pajamų augimą, o 40 proc. visų pajamų gauti iš užsienio rinkų.

REKLAMA

13. „Sara Lee“

Vartotojų palankumo reitingas: 85/100

„Sara Lee“ (nuotr. SCANPIX)„Sara Lee“ (nuotr. SCANPIX)

Nuo 1939 metų kompanija „Sara Lee“ savo klientams teikia šaldytas prekes kartu su devizu: „Visiems nepatinka kažkas, tačiau niekam nepatinka „Sara Lee“. 2011 metais kompanija skilo į dvi mažesnes kompanijas. Šiaurės Amerikoje veiksianti kompanija koncentruosis ties mėsos produktais ir šaldytais desertais, o tuo tarpu tarptautinė kompanija daugiau dėmesio skirs kavai ir kepiniams.

REKLAMA

12. „Hershey“

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

„Hershey“ (nuotr. SCANPIX)„Hershey“ (nuotr. SCANPIX)

Būdama didžiausia šokolado gamintoja Šiaurės Amerikoje kompanija „Hershey“ yra kritikuojama dėl nepakankamo skaidrumo skelbiant iš kur kompanija gauna kakavą ir dėl atsisakymo priimti sąžiningos prekybos principus. Bėgant metams „Hershey“ pavyko pasiekti ir išlaikyti teises platinti vienus didžiausiu saldainių prekių ženklus, tokius kaip „Nestle“, „Kit Kat“, „Cadbury“ kreminius kiaušinius ar „Twizzlers“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11. „Cadillac“

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

„Cadillac“ (nuotr. SCANPIX)„Cadillac“ (nuotr. SCANPIX)

Siekiant įgyti didesnį vartotojų palankumą, automobilių gamintoja „General Motors“ (GM) ketina suteikti vienerių metų nemokamą automobilio draudimą visiems Vašingtono ir Oregono valstijų gyventojams, kurie iki šių metų rugsėjo 6 dienos įsigis vieną iš naujausių kompanijos produktų. Kuomet 2009 metais kompaniją GM ištiko bankrotas, „Cadillac“ nusprendė atsiriboti nuo gėdos ir pašalino GM vardą iš visų savo reklamų.

REKLAMA

 

10. BMW

 

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

BMW (nuotr. SCANPIX)BMW (nuotr. SCANPIX)

2011 metų gegužės mėnesį BMW tapo pasaulio prabangių automobilių lydere. 19 proc. per metus išaugę pardavimai leido jai aplenkti savo konkurentes „Audi“ ir „Mercedes-Benz“. Ištikus pasaulinei finansų krizei BMW nutarė daugiau investuoti į mažesnius automobilių modelius (Mini ir X3).

REKLAMA

9. „Apple“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

„Apple“ (nuotr. SCANPIX)„Apple“ (nuotr. SCANPIX)

Šios technologijų kompanijos strategijos pagrindas yra vartotojų pasitenkinimas. Žurnalo „Wall Street Journal“ duomenimis, kompanijos darbuotojų ruošimas daugiau dėmesio skiria paslaugų kokybei, o ne pardavimams. Šios strategijos pagalba ir dėl to, kad „Apple“ pavyko sukurti ne vieną patrauklų produktą, kompanijos vartotojų pasitenkinimo rodiklis yra aukščiausias per 15 metų.

REKLAMA
REKLAMA

 

8. „Quaker Oats“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

„Quaker Oats“ (nuotr. SCANPIX)„Quaker Oats“ (nuotr. SCANPIX)

Nuo 1901 metų „Quaker Oats“ yra didžiausia avižinių produktų gamintoja. Vis labiau populiarėjant sveiko maisto produktams, kompanija, norėdama įtikti savo vartotojams, ketina pristatyti pilno grūdo maisto produktus, kurie savo sudėtyje turės mažiau cukraus.

7. „Netflix

 

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

„Netflix“ (nuotr. Balsas.lt)„Netflix“ (nuotr. Balsas.lt)

„Netflix“ kompanijos teikiamos nebrangios aukštos kokybės filmų paslaugos leido jai smarkiai išsiplėsti. Vis dėlto kyla tam tikrų abejonių dėl to, ar „Netflix“ pavyks išlaikyti tokius augimo tempus, kadangi kompanija neseniai nusprendė padidinti savo teikiamų paslaugų kainas.

6. „Clorox“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

„Clorox“ (nuotr. SCANPIX)„Clorox“ (nuotr. SCANPIX)

Kompanija „Clorox“ geriausiai yra žinoma dėl savo baliklių. Siekdama įsitraukti į aplinkosaugos problemų sprendimą, 2008 metais kompanija pristatė „žaliųjų“ valymo produktų liniją.

5. „ Mercedes–Benz“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 86/100

„ Mercedes–Benz“ (nuotr. SCANPIX)„ Mercedes–Benz“ (nuotr. SCANPIX)

Vokietijos automobilių gamintoja „Mercedes–Benz“ yra žinoma ne tik dėl savo prabangos, tačiau ir dėl saugumo bei patikimumo. Kompanija sukūrė pirmuosius keleivinius automobilius, turinčius stabdžius visuose keturiuose ratuose bei iš esmės pakeitė saugumo koncepciją, sukūrusi vadinamuosius „saugumo narvus“ automobilio priekyje ir gale.

REKLAMA

4. „Amazon.com“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 87/100

„Amazon.com“ (nuotr. SCANPIX)„Amazon.com“ (nuotr. SCANPIX)

Iš pradžių „Amazon“ kompanija nebuvo pelninga, tačiau jos strategija galiausiai atsipirko. Šiuo metu kompanija yra viena iš internetinių apsipirkinėjimų lyderė pasaulyje. Pasinaudodama sukauptais vartotojų internetinio apsipirkinėjimo duomenimis „Amazon“ išrenka ir pasiūlo jiems vis naujus produktus.

3. „H. J. Heinz“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 88/100

„H. J. Heinz“ (nuotr. SCANPIX)„H. J. Heinz“ (nuotr. SCANPIX)

Įkurta 1869 metais, kompanija „Heinz“ tapo pomidorų padažo lyderė visame pasaulyje. 2010 metais „Heinz“ kompanijos pardavimai besivystančiose rinkose (Kinijoje, Indonezijoje, Lotynų Amerikoje ir Rusijoje) sudarė net 30 proc. produkcijos pardavimo augimo ir 15 proc. visų pardavimų tais metais.

2. „Buick“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 88/100

„Buick“ (nuotr. Balsas.lt)„Buick“ (nuotr. Balsas.lt)

2010 metais automobilių gamintoja „Buick“ pristatė „LaCrosse“ prabangių automobilių modelį, kurio pagalba ketina konkuruoti su „Lexus“ ir kitomis prabangių automobilių gamintojais. Nepaisant visų pastangų padidinti savo pardavimus Šiaurės Amerikoje, daugiausiai pelno „Buick“ kompanija sulaukia iš užsienio rinkų. Tiesą sakant, Kinijoje „Buick“ yra didžiausia užsienio automobilių gamintoja.

REKLAMA

1. „Lincoln“

 

Vartotojų palankumo reitingas: 88/100

„Lincoln“ (nuotr. Balsas.lt)„Lincoln“ (nuotr. Balsas.lt)

„Lincoln“ automobiliai yra neatskiriama visos JAV automobilių rinkos dalis. Siekdama padidinti „Lincoln“ prekės ženklą, jį valdanti kompanija „Ford Motor Company“ siekia atskirti save nuo „Lincoln“ ne tik pagal automobilių dizainą, tačiau ir pagal naudojamas technologijas. Vartotojų pasitenkinimas „Lincoln“ kompanija yra didžiausias per paskutinius 15 metų.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų