Britų superautomobilių „McLaren“ kompanijos atstovai kalba be užuolankų. Anot jų, naujojo superautomobilio P1 tikslas yra labai aiškus – tapti geriausiu pasaulyje vairuotojo automobiliu tiek kelyje, tiek ir uždaroje lenktynių trasoje. Dėl šios priežasties šio automobilio interjeras yra kiek įmanoma paprastesnis, suprojektuotas vengiant chaoso apraiškų ir detalių, kurios galėtų blaškyti vairuotojo dėmesį.
Dar svarbiau „McLaren“ konstruktoriams buvo išlaikyti kiek įmanoma mažesnį automobilio svorį, todėl net ir mygtukų skaičius kabinoje buvo išlaikytas minimalus, nors P1 išlaikė tokios komforto įrangos atributus kaip klimato kontrolė, navigacija ir pagal užsakymą „Meridian“ specialistų suprojektuota garso sistema.
Vairuotoją ir keleivį talpinančioje kabinoje gausu anglies pluošto kompozicinių medžiagų – iš jų pagamintas visas prietaisų skydas, grindys, stogo danga, pavarų perjungimo svirtelės ir centrinio tunelio skydas. Įdomu tai, kad siekiant sumažinti svorį buvo pašalintas interjero anglies pluošto detalių viršutinis dervos sluoksnis. Taip sutaupyta 1,5 kilogramo ir gamintojo teigimu, interjeras atrodo natūraliai.
Sėdynės, kurių karkasai taip pat pagaminti iš anglies pluošto, prie grindų tvirtinamos lengvais kronšteinais ir bėgiais, sveria vos 10,5 kilogramų. Kiekviena iš jų bus montuojama atsižvelgiant į vairuotojo ir keleivio poreikius, tačiau vėliau padėtis gali būti keičiama specializuotose dirbtuvėse.
Interjero dangos sluoksnis minimalus, todėl nemažai detalių paliktos atviros. Garso izoliacijos nėra, o kilimėliai siūlomi už papildomą mokestį ir siūlomi kartu su specialiu, lengvesniu pagrindu.