Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mazda“ nuolatos stengėsi akcentuoti, jog populiariausiam pasaulyje kabrioletui nereikia galingos jėgainės. Didžiausią malonumą turi teikti automobilio elgesys ir jo suteikiamos emocijos vairuojant. Tačiau šiais laikais puikios valdymo savybės suvilios tik tuos, kuriems jos rūpi. Tuo tarpu likusią dalį potencialių klientų reikės suvilioti su galingu turbo-benzininiu varikliu.
Neseniai pristatytas naujos kartos „MX-5“ modelis bus komplektuojamas su 1.5 litro, 131 AG ir 150 Nm, ir 2.0 litrų, 157 AG ir 200 Nm išvystančiais varikliais. Tačiau „Mazda“ kompanijos atstovas Kudo Hidetoshi teigia, jog ateityje išvysime „MX-5 MPS“ - pačią galingiausią ir sportiškiausią „MX-5“ kabrioletą versiją, kuri greičiausiai pasirodys dar tik už poros metų.
Kudo Hidetoshi taip pat prasitarė, jog naujos kartos „MX-5“ bus gaminamas net dešimt metų, tad per šį laikotarpį išvysime daugybę įvairiausių modifikacijų, kurios padės išlaikyti susidomėjimą vienu populiariausiu kabrioletų pasaulyje.
Neoficialių šaltinių teigimu, sportiškiausia modelio versija galėtų naudoti 2.5 litro, keturių cilindrų benzininį variklį, tačiau Kudo Hidetoshi teigimu, kompanijos inžinieriai pirmenybę teikia mažesnio darbinio tūrio turbo-benzininiui varikliui, kuris padėtų išlaikyti nepriekaištingą svorio paskirstymą tarp automobilio ašių.
„Mazda“ nuolatos stengėsi akcentuoti, jog populiariausiam pasaulyje kabrioletui nereikia galingos jėgainės. Didžiausią malonumą turi teikti automobilio elgesys ir jo suteikiamos emocijos vairuojant. Tačiau šiais laikais puikios valdymo savybės suvilios tik tuos, kuriems jos rūpi. Tuo tarpu likusią dalį potencialių klientų reikės suvilioti su galingu turbo-benzininiu varikliu.
Neseniai pristatytas naujos kartos „MX-5“ modelis bus komplektuojamas su 1.5 litro, 131 AG ir 150 Nm, ir 2.0 litrų, 157 AG ir 200 Nm išvystančiais varikliais. Tačiau „Mazda“ kompanijos atstovas Kudo Hidetoshi teigia, jog ateityje išvysime „MX-5 MPS“ - pačią galingiausią ir sportiškiausią „MX-5“ kabrioletą versiją, kuri greičiausiai pasirodys dar tik už poros metų.
Kudo Hidetoshi taip pat prasitarė, jog naujos kartos „MX-5“ bus gaminamas net dešimt metų, tad per šį laikotarpį išvysime daugybę įvairiausių modifikacijų, kurios padės išlaikyti susidomėjimą vienu populiariausiu kabrioletų pasaulyje.
Neoficialių šaltinių teigimu, sportiškiausia modelio versija galėtų naudoti 2.5 litro, keturių cilindrų benzininį variklį, tačiau Kudo Hidetoshi teigimu, kompanijos inžinieriai pirmenybę teikia mažesnio darbinio tūrio turbo-benzininiui varikliui, kuris padėtų išlaikyti nepriekaištingą svorio paskirstymą tarp automobilio ašių.