• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjo savaitė laiko, kai „Maxima“ paskelbė, kad naują kampaniją -  „Mažos kainos garantija“. Dabar prekybos tinklas dalinasi pirmaisiais rezultatais ir tikina, kad sėkmingai lenkia kitus prekybos tinklus perkamiausių produktų kainomis.

Praėjo savaitė laiko, kai „Maxima“ paskelbė, kad naują kampaniją -  „Mažos kainos garantija“. Dabar prekybos tinklas dalinasi pirmaisiais rezultatais ir tikina, kad sėkmingai lenkia kitus prekybos tinklus perkamiausių produktų kainomis.

REKLAMA

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad sumažintos kas devintos prekės kainos iš 1 000 perkamiausių produktų sąrašo. Vos per pirmą kampanijos savaitę pirkėjai nupirko beveik 6 mln. šio sąrašo prekių. Didžioji jų dalis – vaisiai ir daržovės, šviežia mėsa ir žuvis, pieno produktai, duonos gaminiai, kiaušiniai. Penkios populiariausios prekės – bananai, bulvės, pomidorai, svogūnai ir „Rokiškio naminis“ sviestas.

„Davėme pažadą, kad „Maximos“ parduotuvėse pirkėjai už mažiausią kainą, lyginant su kitais keturiais didžiaisiais prekybos tinklais, galės įsigyti visą tūkstančio prekių krepšelį iš pačių populiariausių, jų labiausių pamėgtų produktų. Iš tiesų per pirmąją kampanijos savaitę radome 88 prekes, kurios vieno ar kito tinklo parduotuvėse kainavo bent vienu centu mažiau. Į nepriklausomų partnerių pateiktą informaciją iškart reagavome ir savo sąskaita sumažinome šių prekių kainas“, – sako Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.

REKLAMA
REKLAMA

„Kampanija „Mažos kainos garantija“ norime ne tik padėti savo klientams sutaupyti, bet ir palengvinti apsipirkimą – dabar klientai žino, kad tūkstančio perkamiausių prekių kainos mažos būtent „Maximoje“. Vos pirmą kampanijos savaitę įsitikinome, kad 918 prekių kainos „Maximose“ jau buvo mažiausios arba tokios pat kaip kitų minėtų tinklų parduotuvėse“, – teigia K. Meidė.

REKLAMA

Tarp 88 pigusių prekių – vaisiai ir daržovės, pieno produktai, šviežia mėsa, žuvis, aliejus, riešutai, saldumynai, pramoninės prekės ir kt.

„Būtina akcentuoti, kad į „Mažos kainos garantijos“ sąrašą patekusios prekės yra pačios populiariausios. Šių tūkstančio prekių pardavimai sudaro beveik penktadalį visos didžiausio šalies prekybos tinklo apyvartos. Vartotojams, kurie ieško ne populiariausios, tačiau dar pigesnės alternatyvos, savo parduotuvėse galime pasiūlyti ir pigesnių prekių krepšelį, į kurį patenka ir vartotojų mėgstami privatūs prekės ženklai“, – priduria K. Meidė.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip veikia „Mažos kainos garantija“?

· „Mažos kainos garantija“ esmė – užtikrinti, kad pirkėjai mažas 1 000 iš perkamiausių prekių kainas rastų vienoje vietoje – būtent „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse.

· Kainos be akcijų ir nuolaidų tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“ ir jei kuri nors prekė kitur kainuoja mažiau – „Maxima“ mažina savo kainą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

· Kainos tikrinamos ir mažinamos du kartus per savaitę. Kainų surinkimo skaidrumą užtikrina du nepriklausomi partneriai.

· Kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu vertinamos ir lyginamos identiškos prekės, pavyzdžiui, kiek tinkluose kainuoja toks pats 1 litras „Dvaro“ 2,5 proc. riebumo pieno.

· „Mažos kainos garantijos“ kampanijoje privatūs prekybos tinklų prekės ženklai nedalyvauja, lyginamos tik palyginamų prekių kainos.

· 1 000 prekių sąrašą sudaro perkamiausi produktai iš daugiau nei dešimties kategorijų. Tarp jų švieži bei šaldyti vaisiai ir daržovės, pieno, mėsos produktai, gaivieji gėrimai, aliejus, miltai, kruopos ir kt., taip pat populiariausia buitinė chemija, kosmetika ir kt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų