Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju elektrinių žiedinių lenktynių „Formula E“ pasaulio čempionate.
Jau aštuntus metus skaičiuojantis stipriausias elektrinių bolidų čempionatas 2023 metus pradės su trečios kartos automobiliais „Gen 3“. Tai bus lengviausias, galingiausias ir greičiausias bolidas visoje „Formula E“ istorijoje. Būtent su šia konstrukcija ir prasidės „Maserati“ debiutas konkurencingiausiose elektrinėse lenktynėse pasaulyje.
Pergalinga lenktynių istorija
„Maserati“ į vienviečių automobilių lenktynes grįžta po ilgesnės nei 60 metų pertraukos. Pirmasis debiutas 1926 metais iškart buvo pažymėtas pergale „Targa Florio“ lenktynėse. Itin daug ištvermės reikalaujančiame važiavime Sicilijos kalnuose į pergalę „Maserati“ trišakį atvežė vienas iš įkūrėjų – Alfieri Maserati.
Taip pat tarp ryškiausių „Maserati“ pasirodymų vienviečių automobilių lenktynėse drąsiai galima išskirti dramatišką Juano Manuelio Fangio 1957 m. sezoną „Formulės 1“ lenktynėse. O kitais metais su „Maserati“ bolidu šiose prestižinėse lenktynėse startavo Maria Teresa de Filippis. Ji tapo pirmąja moterimi pasaulyje, kuri lenktyniavo „Formulėje 1“.
Po kelių dešimtmečių šią sėkmės istoriją kėbulinių automobilių sporte pratęsė tituluočiausias „Maserati“ modelis MC12. Nuo 2004 iki 2010 metų FIA GT serijoje jis laimėjo 22 lenktynes, iš kurių 3 buvo pažymėtos prestižinėse 24 valandų ištvermės lenktynėse „Spa“ trasoje, Belgijoje.
Sunkiausias išbandymas serijiniams modeliams
Kaip pastebi „Maserati“ vadovas Davide’as Grasso, lenktynės visuomet buvo neatsiejama gamintojo filosofijos dalis, o dalyvavimas 2023 metų „Formula E“ čempionate puikiai atspindi šią istorija ir „Maserati“ ateities tikslus.
„Džiaugiamės, kad grįžtame ten, kur ir turėtume būti – į automobilių sporto viršūnę. Galime didžiuotis pasaulinio lygio pasiekimais lenktynėse ir esame pasiruošę tai daryti ateityje. Būtent dėl šios priežasties dalyvausime „Formula E“ pasaulio čempionate, kur didžiausiuose pasaulio miestuose galėsime pasimatyti su savo klientais ir kurti įspūdingą ateitį mūsų prekės ženklui“, – apie sprendimą dalyvauti „Formula E“ pasaulio čempionate pasakoja jis.
„Maserati“ vadovas pabrėžia, kad šis čempionatas bus puiki galimybė sunkiausiomis sąlygomis išbandyti savo inovacijas, kuriant galingas elektrines jėgaines serijiniams modeliams. Ši „Maserati“ elektrinių automobilių linija bus pavadinta „Folgore“.
Pagal šį planą gamintojas įsipareigojo, kad nuo šiol kiekvienas naujas modelis turės ir elektrinę versiją. Pirmiausiai šia galimybe galės pasinaudoti kompaktiško SUV „Grecale“, sportiško kupė „GranTurismo“, kabrioleto „GranCabrio“ ir supersportinio „Maserati MC20“ pirkėjai.
Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju elektrinių žiedinių lenktynių „Formula E“ pasaulio čempionate.
Jau aštuntus metus skaičiuojantis stipriausias elektrinių bolidų čempionatas 2023 metus pradės su trečios kartos automobiliais „Gen 3“. Tai bus lengviausias, galingiausias ir greičiausias bolidas visoje „Formula E“ istorijoje. Būtent su šia konstrukcija ir prasidės „Maserati“ debiutas konkurencingiausiose elektrinėse lenktynėse pasaulyje.
Pergalinga lenktynių istorija
„Maserati“ į vienviečių automobilių lenktynes grįžta po ilgesnės nei 60 metų pertraukos. Pirmasis debiutas 1926 metais iškart buvo pažymėtas pergale „Targa Florio“ lenktynėse. Itin daug ištvermės reikalaujančiame važiavime Sicilijos kalnuose į pergalę „Maserati“ trišakį atvežė vienas iš įkūrėjų – Alfieri Maserati.
Taip pat tarp ryškiausių „Maserati“ pasirodymų vienviečių automobilių lenktynėse drąsiai galima išskirti dramatišką Juano Manuelio Fangio 1957 m. sezoną „Formulės 1“ lenktynėse. O kitais metais su „Maserati“ bolidu šiose prestižinėse lenktynėse startavo Maria Teresa de Filippis. Ji tapo pirmąja moterimi pasaulyje, kuri lenktyniavo „Formulėje 1“.
Po kelių dešimtmečių šią sėkmės istoriją kėbulinių automobilių sporte pratęsė tituluočiausias „Maserati“ modelis MC12. Nuo 2004 iki 2010 metų FIA GT serijoje jis laimėjo 22 lenktynes, iš kurių 3 buvo pažymėtos prestižinėse 24 valandų ištvermės lenktynėse „Spa“ trasoje, Belgijoje.
Sunkiausias išbandymas serijiniams modeliams
Kaip pastebi „Maserati“ vadovas Davide’as Grasso, lenktynės visuomet buvo neatsiejama gamintojo filosofijos dalis, o dalyvavimas 2023 metų „Formula E“ čempionate puikiai atspindi šią istorija ir „Maserati“ ateities tikslus.
„Džiaugiamės, kad grįžtame ten, kur ir turėtume būti – į automobilių sporto viršūnę. Galime didžiuotis pasaulinio lygio pasiekimais lenktynėse ir esame pasiruošę tai daryti ateityje. Būtent dėl šios priežasties dalyvausime „Formula E“ pasaulio čempionate, kur didžiausiuose pasaulio miestuose galėsime pasimatyti su savo klientais ir kurti įspūdingą ateitį mūsų prekės ženklui“, – apie sprendimą dalyvauti „Formula E“ pasaulio čempionate pasakoja jis.
„Maserati“ vadovas pabrėžia, kad šis čempionatas bus puiki galimybė sunkiausiomis sąlygomis išbandyti savo inovacijas, kuriant galingas elektrines jėgaines serijiniams modeliams. Ši „Maserati“ elektrinių automobilių linija bus pavadinta „Folgore“.
Pagal šį planą gamintojas įsipareigojo, kad nuo šiol kiekvienas naujas modelis turės ir elektrinę versiją. Pirmiausiai šia galimybe galės pasinaudoti kompaktiško SUV „Grecale“, sportiško kupė „GranTurismo“, kabrioleto „GranCabrio“ ir supersportinio „Maserati MC20“ pirkėjai.