Šiuo metu žinoma, jog „M240“ kodiniu vardu pavadintas automobilis naudos hibridinę pavarą, kurią sudarys 6 cilindrų benzininis variklis ir bent porą elektrinių motorų. Be to, naujasis modelis naudos visiškai naują „ZF“ 8 laipsnių transmisiją, kurioje bus integruotas elektros motoras, gebantis išvystyti 250 Nm sukimo momentą.
„Maserati“ Šiaurės Amerikos padalinio vadovas, Al Gardner, taip pat atskleidė, jog iki 2022 metų gamintojas pristatys net keletą naujų modelių.
Padalinio vadovas atskleidė, jog „Maserati“ pristatys naują modelį kas pusę metų. Ir taip gamintojas darys iki pat 2022 metų, kol visapusiškai atnaujins modelių gamą. Tad kas mūsų laukia?
2020 metų kovą išvysime naująjį sportišką kupė. Vėliau gamintojas pademonstruos „Alfa Romeo Stelvio“ dydžio SUV, vėliau – didesnį, maždaug „Range Rover“ dydžio SUV, naujos kartos „Gran Turismo“, „Quattroporte“.
Itališkų automobilių gamintoja po labai ilgos pertraukos sugrįš į šiai markei labai patinkantį segmentą – superautomobilių segmentą.
„Maserati“ oficialiai išplatino keletą nuotraukų, kuriose matyti ilgai laukto modelio prototipas. Iš tiesų – didžiausią svarbą šiame prototipe atlieka ne ratų bazės ilgis ar kiti vizualiniai elementai, o jėgainė.
„Maserati“ atstovai tikina, jog naujos kartos superautomobilis naudos visiškai naują variklių gamą, kuri neturės nieko bendro nei su „Ferrari“, nei su „Alfa Romeo“. Vis dėlto, žinant kaip glaudžiai bendradarbiauja anksčiau minėtų markių inžinieriai, labai stipriai nenustebtume, jeigu „naujoji“ gamintojo jėgainė turėtų šį bei tą bendro su „Ferrari“ gaminamais varikliais.
Itališkų automobilių gamintoja po labai ilgos pertraukos sugrįš į šiai markei labai patinkantį segmentą – superautomobilių segmentą.
„Maserati“ oficialiai išplatino keletą nuotraukų, kuriose matyti ilgai laukto modelio prototipas. Iš tiesų – didžiausią svarbą šiame prototipe atlieka ne ratų bazės ilgis ar kiti vizualiniai elementai, o jėgainė.
„Maserati“ atstovai tikina, jog naujos kartos superautomobilis naudos visiškai naują variklių gamą, kuri neturės nieko bendro nei su „Ferrari“, nei su „Alfa Romeo“. Vis dėlto, žinant kaip glaudžiai bendradarbiauja anksčiau minėtų markių inžinieriai, labai stipriai nenustebtume, jeigu „naujoji“ gamintojo jėgainė turėtų šį bei tą bendro su „Ferrari“ gaminamais varikliais.