Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
RAUDONIEJI NACIAI ( NKVD-KGB,50 proc žydai) klastoja dokumentus, komponuoja nuotraukas. Įvykį 1941 birželio 26 d Kauno garažėlyje RAUDONIEJI NACIAI pristato kaip pasaulinio masto antižydišką lietuvių akciją. Neišdegė (žiūr.internete ,IRENA TUMAVIČIŪTĖ “Lietuvių šmeištas..). Įrodyta,kad RAUDONŲJŲ NACIŲ pateiktos nuotraukos yra falsifikatas.RAUDONIESIEMS NACIAMS būtinai reikėjo apšmeišti BIRŽELIO 23 SUKILIMĄ,kurio metu antrą kartą buvo paskelbta Lietuvos nepriklausomybė (pirmą kartą-vasario 16,1918), žuvo 2000 lietuvių sukilėlių idealistų. Ponas E.Zingeris,kiek man žinoma,palaiko RAUDONŲJŲ NACIŲ propogandą,lietuvių šmeištą? Paduosiu poną į teismą,jeigu faktai pasitvirtins.Neužmirškim,1941 birželio 14 dieną RAUDONIEJI NACIAI užkalė 30 tūkstančių lietuvių spec vagonuose,sušalusius į ledą lavonus iškrovė prie Laptevų jūros,galvų skaldytojai suknežino galvas,kad litovcai neatgytų.
Arvydas Damijonaitis,žydų gelbėtojos vaikaitis
Arvydas Damijonaitis,žydų gelbėtojos vaikaitis
Aš jūsų ir nelaikiau nei Navicku, nei Vasiliauskaite, nei tuo labiau Sorosu :)
O pažiūros žmonių ir turi skirtis (daugiau ar mažiau) - kitaip visuomenė apskritai nesivystys.
Aš dar savo laiku mokiausi:
"Pagrindinis dialektikos dėsnis – priešybių kovos ir vienybės dėsnis" :) :) :)
O pažiūros žmonių ir turi skirtis (daugiau ar mažiau) - kitaip visuomenė apskritai nesivystys.
Aš dar savo laiku mokiausi:
"Pagrindinis dialektikos dėsnis – priešybių kovos ir vienybės dėsnis" :) :) :)
Na, va, bent jau nelaikysite, kad aš esu Sorosas, Navickas ar Vasiliauskaitė! :) Beje, jei turėčiau daugiau laiko, pats jums paieškočiau nuorodų apie mano požiūrį į lietuvybę... Bet, manau, ir tiek jums turėtų užtekti, kad susidarytumėte apie mane kiek adekvatesnį vaizdą...
O išsiskiria mūsų pozicijos, deja, kitur...
O išsiskiria mūsų pozicijos, deja, kitur...
1. Mindaugas Murza yra mano draugas jau daugelį metų. Jei kam įdomu, tai dar kartą tą patvirtinu. Tačiau tai nereiškia, kad mano ir jo politinės pažiūros sutampa 100 procentų. Deja, kai kuriais ideologiniais ir praktiniais klausimais mūsų nuomonės skirtingos (tačiau, kaip jūs teisingai pastebėjote, daug kur ir sutampa). Bet aš tikiuosi, kad jis, laikui bėgant, "priartės" prie tų mano pažiūrų, kuriomis mes dabar skiriamės. :)
2. Aš (ir jūsų minimas mano kolega) palaikome visus realius darbus (nepriklausomai nuo to, kas konkrečiai tuos darbus atlieka), kurie atitinka mūsų Lietuvių Tautinio Centro principus:
Už vieningą lietuvišką Valstybę!
LIETUVIŲ TAUTINIO CENTRO
ĮSIPAREIGOJIMAI
Svarbiausias tikslas – lietuvybės – Lietuvių Tautos, kalbos, tarmių, kultūros, gamtos, paveldo, šeimos ir doros išsaugojimas ir puoselėjimas Lietuvos Valstybėje, lietuvių etninėse žemėse ir išeivijoje.
----------------------------------------------------------------------------------------
Beje, jei dar neskaitėte, tai siūlau susipažinti:
Lietuvių Tautinio Centro
DEKLARACIJA
Telkimės Tautai
Politinis triukšmas ir įniršis dangsto nelaimę: Tauta žudoma, naikinant mūsų Valstybę, Gamtą, Kultūrą.
Mes siūlom: atmeskime smulkmenas, susitelkim svarbiausiam - Lietuvių Tautos, jos Valstybės atkūrimui.
Kviečiame visus, kam svarbi ne valdžia, o galia ir valia: neleiskim įvykti tam, kas nepataisoma!
Visi, kas ryžtasi Tautos brandinimo veiklai pagal Lietuvių Tautinio Centro Lietuvai duodamus įsipareigojimus, junkitės ir telkitės ilgam, sunkiam ir vieninteliam šiandien prasmę turinčiam darbui – Valstybei ir Tautai!
Lietuvių Tautinis Centras
2. Aš (ir jūsų minimas mano kolega) palaikome visus realius darbus (nepriklausomai nuo to, kas konkrečiai tuos darbus atlieka), kurie atitinka mūsų Lietuvių Tautinio Centro principus:
Už vieningą lietuvišką Valstybę!
LIETUVIŲ TAUTINIO CENTRO
ĮSIPAREIGOJIMAI
Svarbiausias tikslas – lietuvybės – Lietuvių Tautos, kalbos, tarmių, kultūros, gamtos, paveldo, šeimos ir doros išsaugojimas ir puoselėjimas Lietuvos Valstybėje, lietuvių etninėse žemėse ir išeivijoje.
----------------------------------------------------------------------------------------
Beje, jei dar neskaitėte, tai siūlau susipažinti:
Lietuvių Tautinio Centro
DEKLARACIJA
Telkimės Tautai
Politinis triukšmas ir įniršis dangsto nelaimę: Tauta žudoma, naikinant mūsų Valstybę, Gamtą, Kultūrą.
Mes siūlom: atmeskime smulkmenas, susitelkim svarbiausiam - Lietuvių Tautos, jos Valstybės atkūrimui.
Kviečiame visus, kam svarbi ne valdžia, o galia ir valia: neleiskim įvykti tam, kas nepataisoma!
Visi, kas ryžtasi Tautos brandinimo veiklai pagal Lietuvių Tautinio Centro Lietuvai duodamus įsipareigojimus, junkitės ir telkitės ilgam, sunkiam ir vieninteliam šiandien prasmę turinčiam darbui – Valstybei ir Tautai!
Lietuvių Tautinis Centras
1) Aš jūsų netapatinu su Murza. Aš viso labo tik parodau, kur jūsų požiūriai yra artimi. Taip kad nereikia čia dabar naiviai išsisukinėti. Juolab kad tą patį, ką ir aš, puikiai pastebėjo ir Tomas Baranauskas, ir kiti jūsų oponentai.
Beje, čia vienas jūsų kolega irgi panašiai vis bandė verstis kūliais, stengdamasis įrodyti, kaip jis nepalaiko, bet kartu palaiko Tomkų ir Co. Ar pas jus visi tokie gudručiai, juokingai primenantys Adamkų, kuris vis kam nors pritaria, bet kartu ir atsiriboja? :)
2) Murzos simbolika nėra ir nebuvo vien tik šiaip "nelietuviška". Deja, ji yra tiesiogine to žodžio prasme antilietuviška, nes kopijuoja (kiek modifikavus) nacių simboliką. Tų pačių mirtinų Lietuvos priešų, kurie jai neketino palikti net vardo...
Nepaisant to, jums tai nekliudė užsirašyti į Murzos gretas, ar ne?
O ir išstojote iš jų, kaip pats Tomo forume prisipažinote, ne tiek dėl ideologinių skirtumų, bet visų pirma dėl sveikatos, amžiaus ir pan.
Na, o pasakoti apie indoeuropietiškas nacistinės simbolikos šaknis čia tėra tiek pat prasminga, kiek ir aiškinti apie penkiakampės žvaigždės, irgi žinomos dar nuo neolito, šaknis. Juoba kad kiekvieno archetipinio simbolio prasmė kinta nuo jo panaudojimo konteksto ir suvokiama būtent jo visumoje, o ne atsietai. Todėl niekas nekaltina bolševikinės simbolikos naudojimu žmonių, pvz., apsivilkusių marškinėlius su žvaigždėta amerikietiška atributika ir įvairiomis jos modifikacijomis. Ir visi puikiai skiria ją nuo visokio plauko komunistėlių atributikos, nors ten irgi regime panašias žvaigždes.
3) Dėl demokratijos aš jau jums net kelis sykius sakiau , kad irgi nelaikau jos absoliučia savaimine vertybe. Tad kam jūs vėl man aiškinate tą patį per tą patį? Juoba kad mūsų požiūriai išsiskiria dėl konkretaus požiūrio į šią gana reliatyvią vertybę, o ne dėl jos suabsoliutinimo. Man asmeniškai demokratija yra daug artimesnė, brangesnė ir priimtinesnė nei jums. Tai akivaizdu iš visų jūsų pasisakymų...
4) Už pakvietimą apsilankyti jūsų svetainėje dėkoju - tik aš ją, kaip jau sykį minėjau, ir taip aplankau. Tad man jūsų požiūris į demokratiją ir diktatūrą puikiai žinomas ne tik iš šio pokalbio, įvairių internetinių komentarų ar Tomo Baranausko istorijos forumo... Na, o jei jūs, savo ruožtu, norėtumėte kiek geriau suprasti mano pažiūras - galiu pasiūlyti, kaip jau kai kam ir siūliau, prie mano inicialų G. O. internetinėje paieškoje tiesiog įvesti jums rūpimus raktinius žodžius. Gal tuomet būtų mažiau bereikalingų aiškinimųsi ir nesusipratimų. Juolab kad, be internetinių diskusijų, tiek jūs, tiek aš turime ir taip aibę įvairiausių reikalų... :)
Beje, čia vienas jūsų kolega irgi panašiai vis bandė verstis kūliais, stengdamasis įrodyti, kaip jis nepalaiko, bet kartu palaiko Tomkų ir Co. Ar pas jus visi tokie gudručiai, juokingai primenantys Adamkų, kuris vis kam nors pritaria, bet kartu ir atsiriboja? :)
2) Murzos simbolika nėra ir nebuvo vien tik šiaip "nelietuviška". Deja, ji yra tiesiogine to žodžio prasme antilietuviška, nes kopijuoja (kiek modifikavus) nacių simboliką. Tų pačių mirtinų Lietuvos priešų, kurie jai neketino palikti net vardo...
Nepaisant to, jums tai nekliudė užsirašyti į Murzos gretas, ar ne?
O ir išstojote iš jų, kaip pats Tomo forume prisipažinote, ne tiek dėl ideologinių skirtumų, bet visų pirma dėl sveikatos, amžiaus ir pan.
Na, o pasakoti apie indoeuropietiškas nacistinės simbolikos šaknis čia tėra tiek pat prasminga, kiek ir aiškinti apie penkiakampės žvaigždės, irgi žinomos dar nuo neolito, šaknis. Juoba kad kiekvieno archetipinio simbolio prasmė kinta nuo jo panaudojimo konteksto ir suvokiama būtent jo visumoje, o ne atsietai. Todėl niekas nekaltina bolševikinės simbolikos naudojimu žmonių, pvz., apsivilkusių marškinėlius su žvaigždėta amerikietiška atributika ir įvairiomis jos modifikacijomis. Ir visi puikiai skiria ją nuo visokio plauko komunistėlių atributikos, nors ten irgi regime panašias žvaigždes.
3) Dėl demokratijos aš jau jums net kelis sykius sakiau , kad irgi nelaikau jos absoliučia savaimine vertybe. Tad kam jūs vėl man aiškinate tą patį per tą patį? Juoba kad mūsų požiūriai išsiskiria dėl konkretaus požiūrio į šią gana reliatyvią vertybę, o ne dėl jos suabsoliutinimo. Man asmeniškai demokratija yra daug artimesnė, brangesnė ir priimtinesnė nei jums. Tai akivaizdu iš visų jūsų pasisakymų...
4) Už pakvietimą apsilankyti jūsų svetainėje dėkoju - tik aš ją, kaip jau sykį minėjau, ir taip aplankau. Tad man jūsų požiūris į demokratiją ir diktatūrą puikiai žinomas ne tik iš šio pokalbio, įvairių internetinių komentarų ar Tomo Baranausko istorijos forumo... Na, o jei jūs, savo ruožtu, norėtumėte kiek geriau suprasti mano pažiūras - galiu pasiūlyti, kaip jau kai kam ir siūliau, prie mano inicialų G. O. internetinėje paieškoje tiesiog įvesti jums rūpimus raktinius žodžius. Gal tuomet būtų mažiau bereikalingų aiškinimųsi ir nesusipratimų. Juolab kad, be internetinių diskusijų, tiek jūs, tiek aš turime ir taip aibę įvairiausių reikalų... :)
Žiūriu, kad ponas G.O. puola kaip užsiundytas šuo, tik kažkaip nepadaro įspūdžio :). Velniop tokią pykčio iškreiptą "demokratiją". Matosi, kad LTC geriau suvokia kas yra ta demokratija ir ką reikia daryti.
Ne, jūs nieko prieš diktatūrą įvesti jau dabar. Tik pabrėžėte, kad situacija tam dar nepalanki: "...Kaip jau rašiau, manau, kad kada nors Mindaugui gal būt pavyks surengti revoliuciją - bet jis tai darys tik tada, kai tam bus tinkamos sąlygos (ir vietinės, ir tarptautinės), garantuojančios valdžios paėmimą ir išlaikymą. Žinoma, su mūsų rinkimų sistema ir demokratija tai neturės nieko bendra. "
Taigi, jūsų požiūriu, diktatūrai įvesti ir išlaikyti trukdo tik tai, kad tam kol kas nėra atitinkamų GARANTIJŲ, o ne tai, kad tam kol kas nėra jokios realios BŪTINYBĖS.
Ir tik paskui, Tomo kiek prispaustas, jūs ėmėte šią savo poziciją interpretuoti jau kiek kitaip. Nors ji daugiau ar mažiau matyti ir iš kitų panašių jūsų pasisakymų...
Beje, vien jau toks žavėjimasis Murza (kurio organizacijai anksčiau ir konkrečiai priklausėte) rodo jūsų tikrąjį požiūrį į demokratiją. Neįsivaizduoju bent kiek branginančio demokratines vertybes žmogaus, kuris stotų į tokio Murzos organizaciją. Ir dar savo simboliu pasirinkusią kiek modifikuotą nacių vėliavą...
Beje, koks jūs, po šimts pypkių, lietuvis ir Lietuvos patriotas, jeigu jums
visai nieko tokie baisiai "lietuviški" simboliai? Kaip ir pats partijos pavadinimas, nusižiūrėtas iš tų pačių nacių partijos pavadinimo - Vokietijos nacionalsocialistinė darbininkų partija (vok. Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei, sutr. NSDAP)?
Ir kuo tai skiriasi nuo analogiškų kūjų ir pjautuvų bei kitokių bolševikinių simbolių ir pavadinimų, uoliai vartojamų visokių kairiųjų radikalų bei jiems pritariančių pašlemėkų? Du švilpukai - vienas tonas, kaip pasakytų klasikas...
Štai toks jūsų "patriotizmas" ir tokia "lietuvybė"...
Taigi, jūsų požiūriu, diktatūrai įvesti ir išlaikyti trukdo tik tai, kad tam kol kas nėra atitinkamų GARANTIJŲ, o ne tai, kad tam kol kas nėra jokios realios BŪTINYBĖS.
Ir tik paskui, Tomo kiek prispaustas, jūs ėmėte šią savo poziciją interpretuoti jau kiek kitaip. Nors ji daugiau ar mažiau matyti ir iš kitų panašių jūsų pasisakymų...
Beje, vien jau toks žavėjimasis Murza (kurio organizacijai anksčiau ir konkrečiai priklausėte) rodo jūsų tikrąjį požiūrį į demokratiją. Neįsivaizduoju bent kiek branginančio demokratines vertybes žmogaus, kuris stotų į tokio Murzos organizaciją. Ir dar savo simboliu pasirinkusią kiek modifikuotą nacių vėliavą...
Beje, koks jūs, po šimts pypkių, lietuvis ir Lietuvos patriotas, jeigu jums
visai nieko tokie baisiai "lietuviški" simboliai? Kaip ir pats partijos pavadinimas, nusižiūrėtas iš tų pačių nacių partijos pavadinimo - Vokietijos nacionalsocialistinė darbininkų partija (vok. Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei, sutr. NSDAP)?
Ir kuo tai skiriasi nuo analogiškų kūjų ir pjautuvų bei kitokių bolševikinių simbolių ir pavadinimų, uoliai vartojamų visokių kairiųjų radikalų bei jiems pritariančių pašlemėkų? Du švilpukai - vienas tonas, kaip pasakytų klasikas...
Štai toks jūsų "patriotizmas" ir tokia "lietuvybė"...
1) Aš neįsivaizduoju pasaulio, kuriame į kitų valstybių gyvenimą visiškai nesikištų kitos valstybės. Tai absoliuti neįgyvendinama utopija. Rimtai galima kalbėti tik apie didesnį ar mažesnį tokio kišimosi sumažinimą konkrečiais nepageidautinais atvejais.
2) Tai, kas parašyta, priešingai jūsų manymui, skaičiau kaip tik labai atidžiai. Teiginyje "jokia tauta ir jos sukurta valstybė neturi teisės kištis į kitos tautos ir jos sukurtos (ar dar kuriamos) valstybės reikalus" niekur nesakoma, kad jame minimos tik tautinės valstybės. Tautos labai dažnai (o istoriškai net ir dažniausiai) yra sukūrusios kaip tik daugiatautes valstybes, kartais ir imperijas.
3) Tomo Baranausko ir jūsų diskusiją taip pat perskaičiau labai įdėmiai. Ir beveik visai su jumis (kaip ir jūs, atrodo, su manimi) dėl Plechavičiaus veiksmų tam tikrais Lietuvos istorijos tarpsniais sutinku. Malonu, kad čia randam bendrą kalbą. Tik aš nemanau, kad dabar jau atėjo (ar artimiausiu metu ateis) toks istorinis momentas, dėl kurio demokratiją reikėtų paaukoti (nebent tik labai iš dalies). Ir ją apskritai daug labiau branginu nei, kaip man atrodo, jūs. Beje, dėl to jūs kaip tik ir susilaukėte pelnytų priekaištų iš Tomo Baranausko (cituoti, tikiuosi, nereikia?), su kuriuo šiuo atveju irgi visiškai sutinku.
4) Na, o "Žalgirio nacionalinio pasipriešinimo judėjimą" aš, priešingai jums, apskritai atmetu kaip antipatriotinį, antilietuvišką, antivalstybišką ir net apskritai antihumanišką. Maža to, turiu pakankamai pagrindo manyti jį ir svetimųjų inspiruotą ar bent jau stipriai remiamą. Todėl čia mūsų požiūriai išsiskiria radikaliai. Nieko nepadarysi - mano turima informacija apie šį judėjimą priimti jūsų požiūrio į jį neleidžia jokiu būdu...
2) Tai, kas parašyta, priešingai jūsų manymui, skaičiau kaip tik labai atidžiai. Teiginyje "jokia tauta ir jos sukurta valstybė neturi teisės kištis į kitos tautos ir jos sukurtos (ar dar kuriamos) valstybės reikalus" niekur nesakoma, kad jame minimos tik tautinės valstybės. Tautos labai dažnai (o istoriškai net ir dažniausiai) yra sukūrusios kaip tik daugiatautes valstybes, kartais ir imperijas.
3) Tomo Baranausko ir jūsų diskusiją taip pat perskaičiau labai įdėmiai. Ir beveik visai su jumis (kaip ir jūs, atrodo, su manimi) dėl Plechavičiaus veiksmų tam tikrais Lietuvos istorijos tarpsniais sutinku. Malonu, kad čia randam bendrą kalbą. Tik aš nemanau, kad dabar jau atėjo (ar artimiausiu metu ateis) toks istorinis momentas, dėl kurio demokratiją reikėtų paaukoti (nebent tik labai iš dalies). Ir ją apskritai daug labiau branginu nei, kaip man atrodo, jūs. Beje, dėl to jūs kaip tik ir susilaukėte pelnytų priekaištų iš Tomo Baranausko (cituoti, tikiuosi, nereikia?), su kuriuo šiuo atveju irgi visiškai sutinku.
4) Na, o "Žalgirio nacionalinio pasipriešinimo judėjimą" aš, priešingai jums, apskritai atmetu kaip antipatriotinį, antilietuvišką, antivalstybišką ir net apskritai antihumanišką. Maža to, turiu pakankamai pagrindo manyti jį ir svetimųjų inspiruotą ar bent jau stipriai remiamą. Todėl čia mūsų požiūriai išsiskiria radikaliai. Nieko nepadarysi - mano turima informacija apie šį judėjimą priimti jūsų požiūrio į jį neleidžia jokiu būdu...
"Tiek okupacijos, tiek kovos prieš okupantus, tiek imperijų padalinimo atveju mes neišvengiamai priversti kištis į kitų valstybių reikalus."-
----------------------------------------------------------------------------------
Paaiškinu:
Man atrodo jūs painiojate valstybes ir konkrečius asmenis.
Mes (tai yra Lietuvos Valstybė) tikrai nesame priversti kištis į kitų valstybių reikalus.
Tačiau niekas netrukdo jums arba man asmeniškai padėti konkrečios tautos nacionalinio išsivadavimo kovose.
Taip pat jūs labai neįdėmiai skaitote tai, kas parašyta:
- jokia tauta ir jos sukurta valstybė neturi teisės kištis į kitos tautos ir jos sukurtos (ar dar kuriamos) valstybės reikalus,
Aš programoje kalbu tik apie tautines valstybes. Tačiau jūs į tautinių valstybių sąrašą kažkodėl įtraukiate ir daugiatautes imperijas, kurias ne tik kad galima, bet ir būtina likviduoti. Ir čia "kištis", atliekant šį darbą, gali bet kas. Svarbu galutinis rezultatas - naujų tautinių valstybių sukūrimas imperijos vietoje.
2. "Užmarštuko" nevaidinu. Tik man atrodo, jog mudu klaidingai suprantame sąvoką "demokratija" ir jos paskirtį. Turiu pabrėžti, jog bet kokia valstybės valdymo forma turi būti skirta būtent tam, kad garantuotų Tautos išlikimą bei klestėjimą, o ne tam, kad būtų žongliruojama sąvokomis.
Beje, viename savo komentare gyrėte Povilą Plechavičių. O Tomas Baranauskas savo komentare labai aiškiai išsakė mintį, jog visi vertinimai ir veiksmai priklauso nuo realios situacijos, kada tie veiksmai buvo atliekami.
Ir aš be jokių abejonių absoliučiai palaikau P.Plechavičiaus veiksmus tiek Nepriklausomybės kare naikinant Lietuvos Valstybės priešus, tiek 1926 m. perversme, tiek ir 1944 m. atkuriant Lietuvos kariuomenę.
Tačiau vargu ar kas jo veiksmus laiko "demokratijos" idealu.
3. Aš asmeniškai nepriklausau nei "Tomkaus šutvei", nei V. Tomkaus įkurtam judėjimui "Žalgirio nacionalinio pasipriešinimo judėjimas". Jam, kaip asmuo, priklauso Romualdas Ozolas.
Tačiau aš asmeniškai ir mūsų organizacija palaiko šio judėjimo paskelbtus tikslus ir tą realią veiklą, kurią jis dabar vykdo. Lygiai taip pat kaip palaikome ir daugelio kitų lietuvių tautinių - patriotinių organizacijų bei judėjimų veiklą.
----------------------------------------------------------------------------------
Paaiškinu:
Man atrodo jūs painiojate valstybes ir konkrečius asmenis.
Mes (tai yra Lietuvos Valstybė) tikrai nesame priversti kištis į kitų valstybių reikalus.
Tačiau niekas netrukdo jums arba man asmeniškai padėti konkrečios tautos nacionalinio išsivadavimo kovose.
Taip pat jūs labai neįdėmiai skaitote tai, kas parašyta:
- jokia tauta ir jos sukurta valstybė neturi teisės kištis į kitos tautos ir jos sukurtos (ar dar kuriamos) valstybės reikalus,
Aš programoje kalbu tik apie tautines valstybes. Tačiau jūs į tautinių valstybių sąrašą kažkodėl įtraukiate ir daugiatautes imperijas, kurias ne tik kad galima, bet ir būtina likviduoti. Ir čia "kištis", atliekant šį darbą, gali bet kas. Svarbu galutinis rezultatas - naujų tautinių valstybių sukūrimas imperijos vietoje.
2. "Užmarštuko" nevaidinu. Tik man atrodo, jog mudu klaidingai suprantame sąvoką "demokratija" ir jos paskirtį. Turiu pabrėžti, jog bet kokia valstybės valdymo forma turi būti skirta būtent tam, kad garantuotų Tautos išlikimą bei klestėjimą, o ne tam, kad būtų žongliruojama sąvokomis.
Beje, viename savo komentare gyrėte Povilą Plechavičių. O Tomas Baranauskas savo komentare labai aiškiai išsakė mintį, jog visi vertinimai ir veiksmai priklauso nuo realios situacijos, kada tie veiksmai buvo atliekami.
Ir aš be jokių abejonių absoliučiai palaikau P.Plechavičiaus veiksmus tiek Nepriklausomybės kare naikinant Lietuvos Valstybės priešus, tiek 1926 m. perversme, tiek ir 1944 m. atkuriant Lietuvos kariuomenę.
Tačiau vargu ar kas jo veiksmus laiko "demokratijos" idealu.
3. Aš asmeniškai nepriklausau nei "Tomkaus šutvei", nei V. Tomkaus įkurtam judėjimui "Žalgirio nacionalinio pasipriešinimo judėjimas". Jam, kaip asmuo, priklauso Romualdas Ozolas.
Tačiau aš asmeniškai ir mūsų organizacija palaiko šio judėjimo paskelbtus tikslus ir tą realią veiklą, kurią jis dabar vykdo. Lygiai taip pat kaip palaikome ir daugelio kitų lietuvių tautinių - patriotinių organizacijų bei judėjimų veiklą.
Jūsų "programa" - tai visų pirma kažkokia košė, pilna prieštaringumų ir nelogiškumų. Jums reikėtų kreiptis į kokį nors pakankamai profesionalų politologą, kad ją deramai sustyguotų. Dabar ji daugeliu atžvilgių yra tiesiog nelabai raštinga. Kartais net elementariai kvailoka.
Pvz., net ir šiuose komentaruose jūs teigiate:
" - jokia tauta ir jos sukurta valstybė neturi teisės kištis į kitos tautos ir jos sukurtos (ar dar kuriamos) valstybės reikalus,
- svetimų etninių žemių okupacija nėra teisėta ir negali būti įteisinta jokiais tarptautiniais ar kitokiais susitarimais ar sutartimis, nepriklausomai nuo to, kiek laiko okupantas valdo tą žemę,
- pasaulyje dar egzistuojančios imperijos turi būti padalintos į tautines valstybes".
Akivaizdu, kad šie teiginiai gana absurdiškai prieštarauja vienas kitam. Tiek okupacijos, tiek kovos prieš okupantus, tiek imperijų padalinimo atveju mes neišvengiamai priversti kištis į kitų valstybių reikalus.
Panašių ir dar didesnių liapsusų jūsų "programoje" yra per akis.
Nemažiau blogai, kad jums labai trūksta demokratinio mąstymo. Jeigu jūs kartais lyg dėl viso pikto ir deklaruojate demokratines vertybes, jūsų kiti vieši pasisakymai akivaizdžiai rodo, kad iš esmės jums į jas nusispjaut.
Demokratijos tema, beje, jūs kaip tik ir esate diskutavęs su Tomu Baranausku (prie jo straipsnio "Antianarchizmas" , kur kalbėjotės apie demokratiją, diktatūrą, Murzą ir t.t). O ir šiaip jis daug ko tikrai labai naudingo yra jums paporinęs ir apie istoriją, ir apie politiką, ir apie lietuvybę... Tad nereikia čia dabar keistai vaidinti užmarštuko, kaip čia jau bandė prieš tai daryti vienas su manimi polemizavęs veikėjas.
Beje, Tomas, kaip jau minėjau kitur, yra daug įdomaus pasakęs ir apie kai kuriuos dabartinės Tomkaus komandos paukštelius. Informacija tikrai verta dėmesio.
Pabaigai pridursiu, kad būtent jūsų susidėjimas su Tomkaus šutve galutinai privertė daug kritiškiau pažiūrėti į jūsų organizaciją. Anksčiau, nepaisant visko, buvau apie jus geresnės nuomonės...
Pvz., net ir šiuose komentaruose jūs teigiate:
" - jokia tauta ir jos sukurta valstybė neturi teisės kištis į kitos tautos ir jos sukurtos (ar dar kuriamos) valstybės reikalus,
- svetimų etninių žemių okupacija nėra teisėta ir negali būti įteisinta jokiais tarptautiniais ar kitokiais susitarimais ar sutartimis, nepriklausomai nuo to, kiek laiko okupantas valdo tą žemę,
- pasaulyje dar egzistuojančios imperijos turi būti padalintos į tautines valstybes".
Akivaizdu, kad šie teiginiai gana absurdiškai prieštarauja vienas kitam. Tiek okupacijos, tiek kovos prieš okupantus, tiek imperijų padalinimo atveju mes neišvengiamai priversti kištis į kitų valstybių reikalus.
Panašių ir dar didesnių liapsusų jūsų "programoje" yra per akis.
Nemažiau blogai, kad jums labai trūksta demokratinio mąstymo. Jeigu jūs kartais lyg dėl viso pikto ir deklaruojate demokratines vertybes, jūsų kiti vieši pasisakymai akivaizdžiai rodo, kad iš esmės jums į jas nusispjaut.
Demokratijos tema, beje, jūs kaip tik ir esate diskutavęs su Tomu Baranausku (prie jo straipsnio "Antianarchizmas" , kur kalbėjotės apie demokratiją, diktatūrą, Murzą ir t.t). O ir šiaip jis daug ko tikrai labai naudingo yra jums paporinęs ir apie istoriją, ir apie politiką, ir apie lietuvybę... Tad nereikia čia dabar keistai vaidinti užmarštuko, kaip čia jau bandė prieš tai daryti vienas su manimi polemizavęs veikėjas.
Beje, Tomas, kaip jau minėjau kitur, yra daug įdomaus pasakęs ir apie kai kuriuos dabartinės Tomkaus komandos paukštelius. Informacija tikrai verta dėmesio.
Pabaigai pridursiu, kad būtent jūsų susidėjimas su Tomkaus šutve galutinai privertė daug kritiškiau pažiūrėti į jūsų organizaciją. Anksčiau, nepaisant visko, buvau apie jus geresnės nuomonės...
REKLAMA
REKLAMA
Marius Kundrotas. Nepriklausomybės eisena: čia tik pradžia