Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ignera & Bio Circle by Dynami:t” komanda šį savaitgalį išvyksta į Estiją, kur dalyvaus Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate. Tiesa, vairuotojų tarpe – tik vienas Mantas Matukaitis. Jis su „Lamborghini Huracan ST EVO“ kausis dėl pergalės sprinto lenktynėse, galingiausioje GT klasėje.
Po sugrįžimo ant podiumo „Aurum 1006 km“ lenktynėse „Ignera & Bio Circle by Dynami:t” komanda pareiškė norą važiuoti ilgų nuotolių lenktynes toliau, ir kovoti jau dėl pergalės Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate, tačiau į Estiją šį savaitgalį Mantas Matukaitis vyksta vienas. Jis laikysis pirminio, metų pradžioje išsikelto plano ir startuos sprinto lenktynėse.
„Yra kelios priežastys, kodėl nevažiuojame 6 valandų lenktynių. Pirmoji – tai šis savaitgalis nepalankus kitiems vairuotojams. O puikiai susidirbusios komandos aš nenoriu ir net neturiu laiko keisti. O antroji – tam tikros „Lamborghini“ detalės per ilgą savaitgalį Palangoje pasidėvėjo ir jas reikėtų pakeisti norint dar važiuoti 6 valandas, o dalių tiekimas – gana lėtas,“ - išaiškino Mantas Matukaitis.
Rokas Steponavičius su Karoliu Gedgaudu sėkmingai tęsia po „Aurum 1006 km“ lenktynių dūzgėse sugalvotą avantiūrą važiuoti ralyje. Šį savaitgalį jie startuos „C-Bet Rally Rokiškis“ varžybose. Tuo tarpu Aivaras Pyragius namuose džiaugiasi pagausėjusia šeima. Mantas Matukaitis patikrintos ir susidirbusios komandos sudėties keisti neketina.
„Nors su komandos vadovu Mindaugu mes morališkai nusiteikę lėkti 6 valandas, tačiau nespėjome atnaujinti tam tikrų pasidėvėjusių „Lamborghini“ detalių. Nusprendėme nežaisti su likimu“, - sakė Mantas.
Matukaitis dalyvaus sprinto lenktynėse, galingiausių GT automobilių klasėje. Sprintas – tai trumpos distancijos ir tiesioginė kova dėl pozicijų. Sekmadienį lenktynininko laukia du važiavimai po 14 ratų. „Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komandos atstovas neabejoja, kad jos žiūrovams suteiks netgi daugiau intrigos nei 6 valandų lenktynės.
„Ilgų nuotolių lenktynės yra strateginis žaidimas, kuriame turi važiuoti protingai, neretai net pataupyti, pavyzdžiui, degalus, ar padangas, Palangoje taupėme netgi stabdžius, tikėdamiesi, kad galbūt nereikės stoti juos keisti. O sprinte nieko panašaus nėra. Čia turi atiduoti visą save ir įgyvendinti tik vieną tikslą – aplenkti visus varžovus per tuos 14 ratų. Taigi kova čia bus aršesnė ir automobiliai važiuos greičiau“, - aiškino lenktynininkas.
Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate nėra „Ballance of Performance“ reikalavimų, tad „Lamborghini Huracan ST EVO“ nebus apribotas ir trasoje galės pademonstruoti tokį potencialą, kokį jam suteikė italų gamintojas. Palangoje dėl apribojimų jis važiavo turėdamas apie 80 - 100 AG mažiau.
Apie rezultatą „Dynami:t“ komandos įkūrėjas nekalba, tik prisimena Palangoje išmoktą pamoką:
„Gera komanda ir gerai praleistas laikas yra ne ką mažiau svarbu nei rezultatas. Ir kai važiuoji gerai nusiteikęs, neapsikrovęs, tada dažniausiai ir gaunasi geras rezultatas. Taigi į Estiją važiuoju su geru nusiteikimu palenktyniauti, „pakaifuoti“ trasoje“.
„Ignera & Bio Circle by Dynami:t” komanda šį savaitgalį išvyksta į Estiją, kur dalyvaus Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate. Tiesa, vairuotojų tarpe – tik vienas Mantas Matukaitis. Jis su „Lamborghini Huracan ST EVO“ kausis dėl pergalės sprinto lenktynėse, galingiausioje GT klasėje.
Po sugrįžimo ant podiumo „Aurum 1006 km“ lenktynėse „Ignera & Bio Circle by Dynami:t” komanda pareiškė norą važiuoti ilgų nuotolių lenktynes toliau, ir kovoti jau dėl pergalės Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate, tačiau į Estiją šį savaitgalį Mantas Matukaitis vyksta vienas. Jis laikysis pirminio, metų pradžioje išsikelto plano ir startuos sprinto lenktynėse.
„Yra kelios priežastys, kodėl nevažiuojame 6 valandų lenktynių. Pirmoji – tai šis savaitgalis nepalankus kitiems vairuotojams. O puikiai susidirbusios komandos aš nenoriu ir net neturiu laiko keisti. O antroji – tam tikros „Lamborghini“ detalės per ilgą savaitgalį Palangoje pasidėvėjo ir jas reikėtų pakeisti norint dar važiuoti 6 valandas, o dalių tiekimas – gana lėtas,“ - išaiškino Mantas Matukaitis.
Rokas Steponavičius su Karoliu Gedgaudu sėkmingai tęsia po „Aurum 1006 km“ lenktynių dūzgėse sugalvotą avantiūrą važiuoti ralyje. Šį savaitgalį jie startuos „C-Bet Rally Rokiškis“ varžybose. Tuo tarpu Aivaras Pyragius namuose džiaugiasi pagausėjusia šeima. Mantas Matukaitis patikrintos ir susidirbusios komandos sudėties keisti neketina.
„Nors su komandos vadovu Mindaugu mes morališkai nusiteikę lėkti 6 valandas, tačiau nespėjome atnaujinti tam tikrų pasidėvėjusių „Lamborghini“ detalių. Nusprendėme nežaisti su likimu“, - sakė Mantas.
Matukaitis dalyvaus sprinto lenktynėse, galingiausių GT automobilių klasėje. Sprintas – tai trumpos distancijos ir tiesioginė kova dėl pozicijų. Sekmadienį lenktynininko laukia du važiavimai po 14 ratų. „Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ komandos atstovas neabejoja, kad jos žiūrovams suteiks netgi daugiau intrigos nei 6 valandų lenktynės.
„Ilgų nuotolių lenktynės yra strateginis žaidimas, kuriame turi važiuoti protingai, neretai net pataupyti, pavyzdžiui, degalus, ar padangas, Palangoje taupėme netgi stabdžius, tikėdamiesi, kad galbūt nereikės stoti juos keisti. O sprinte nieko panašaus nėra. Čia turi atiduoti visą save ir įgyvendinti tik vieną tikslą – aplenkti visus varžovus per tuos 14 ratų. Taigi kova čia bus aršesnė ir automobiliai važiuos greičiau“, - aiškino lenktynininkas.
Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate nėra „Ballance of Performance“ reikalavimų, tad „Lamborghini Huracan ST EVO“ nebus apribotas ir trasoje galės pademonstruoti tokį potencialą, kokį jam suteikė italų gamintojas. Palangoje dėl apribojimų jis važiavo turėdamas apie 80 - 100 AG mažiau.
Apie rezultatą „Dynami:t“ komandos įkūrėjas nekalba, tik prisimena Palangoje išmoktą pamoką:
„Gera komanda ir gerai praleistas laikas yra ne ką mažiau svarbu nei rezultatas. Ir kai važiuoji gerai nusiteikęs, neapsikrovęs, tada dažniausiai ir gaunasi geras rezultatas. Taigi į Estiją važiuoju su geru nusiteikimu palenktyniauti, „pakaifuoti“ trasoje“.