Pirmą kartą 1980 metų pradžioje pristatytas modelis turėjo tapti pigesne „Audi Quattro“ alternatyva. Vokiečių kompanijos vadovai nusprendė, jog „Coupe“ privalo tapti pigesne „Quattro“ alternatyva. Nepaisant panašios išvaizdos, ženkliai pigesni „Coupe“ modeliai neturėjo keturių varančiųjų ratų pavaros ir buvo komplektuojami su ne tokiais pajėgiais agregatais. Vis dėlto, praėjus keleriems metams „Quattro“ - keturių varančiųjų ratų pavara buvo siūloma papildomos įrangos sąraše.
Į Giedriaus rankas patekęs modelis galėtų būti priskiriamas prie retesnių „Coupe“ modelio versijų. Kodėl? Nes jis turi „Quattro“ - keturių varančiųjų ratų pavarą ir 5 cilindrų benzininį variklį, o tiksliau - 2.2 litro.
Tai savotiškas „Audi Quattro“ ir tradicinių „Audi Coupe“ modelių mišinys. Pavarų dėžė ir motoras atkeliavo iš „Audi Quattro“, stabdžių diskai, pavarų dėžė ir galinis diferencialas atkeliavo iš kuklesnių „Coupe“ modelių.
Iki šiol nėra aišku kiek šių „Coupe Quattro“ modelių buvo pagaminta, tačiau įvairūs šaltiniai teigia, jog žemiškesnė ir pigesnė „Audi Quattro“ alternatyva yra tokia pat reta kaip ir aukcionų pažiba tapęs modelis.
Tad kaip šis retas automobilis pateko į Giedriaus rankas? Prieš keturis metus šį automobilį įsigijo Giedriaus draugas, tačiau dėl tam tikrų aplinkybių, automobilis daugiau laiko praleisdavo ne bendro naudojimo keliuose, bet garaže.
„Nuo pat pirmos dienos, kai ją įsigijo, jis ją saugojo savo garaže“, - priduria Giedrius.
„Kiekvieną kartą žiūrėdamas į šį automobilį galvodavau, jog tokią mašiną reikia parodyti žmonėms. Kitiems automobilių entuziastams. Juk toks modelis bet kur nesimėto“, - pasakoja Giedrius.
Tai pasakęs, Giedrius netrukus iš savo draugo perpirko garaže stovėjusią „Audi Coupe Quattro“ ir pradėjo ją ruoštis artėjančiam sezonui.
Šiltesniems orams atėjus į Lietuvą, automobilis į gatves išriedės apsirūpinęs reguliuojamo aukščio amortizatoriais, išvaizdesniais ir platesniais ratlankiais, pasipuošęs retesnėmis kėbulo apdailos detalėmis.
Parodykite savo vairuojamą automobilį arba šiuo metu garaže konstruojamą projektą. Markė ir dydis - visiškai nesvarbu. Lauksime Jūsų laiškų el.paštu :
[email protected] arba mūsų „
Facebook“ paskyroje.