Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Madsas Ostbergas pasitraukė iš Portugalijos ralio, apsivertęs trečiame greičio ruože, ir užleido lyderio poziciją „Volkswagen“ komandos pilotui Sebastienui Ogierui.
‚M-Sport“ komandos pilotas po antrojo greičio ruožo turėjo beveik keturių sekundžių persvarą ir buvo tarp greičiausiųjų pilotų trečiojo greičio ruožo pirmose trijose atkarpose.
Vis dėlto, nuvažiavęs trylika kilometrų, jis su savo „Ford Fiesta RS WRC“ vertėsi per greitai atvažiavęs į kairįjį posūkį.
„M-Sport“ patvirtino, kad nei M.Ostbergas, nei šturmanasJonas Anderssonas incidento metu nenukentėjo, tačiau norvegas šiandien į ralį nebegrįš.
Po M.Ostbergo avarijos lyderiu tapęs S.Ogieras dabar turi 4.4 sek. persvarą prieš trečiojo greičio ruožo nugalėtoją Dani Sordo su „Citroen“. Jari Matti Latvala žengia trečias, atsilikdamas 11.5 sek.
„Madsas buvo toks greitas, kai kuriuose greičio ruožuose nebuvo įmanoma jo pavyti. Vis dėlto, tai nėra palengvėjimas, nes Jari ir Dani yra netoli“, - teigė S.Ogieras.
Madsas Ostbergas pasitraukė iš Portugalijos ralio, apsivertęs trečiame greičio ruože, ir užleido lyderio poziciją „Volkswagen“ komandos pilotui Sebastienui Ogierui.
‚M-Sport“ komandos pilotas po antrojo greičio ruožo turėjo beveik keturių sekundžių persvarą ir buvo tarp greičiausiųjų pilotų trečiojo greičio ruožo pirmose trijose atkarpose.
Vis dėlto, nuvažiavęs trylika kilometrų, jis su savo „Ford Fiesta RS WRC“ vertėsi per greitai atvažiavęs į kairįjį posūkį.
„M-Sport“ patvirtino, kad nei M.Ostbergas, nei šturmanasJonas Anderssonas incidento metu nenukentėjo, tačiau norvegas šiandien į ralį nebegrįš.
Po M.Ostbergo avarijos lyderiu tapęs S.Ogieras dabar turi 4.4 sek. persvarą prieš trečiojo greičio ruožo nugalėtoją Dani Sordo su „Citroen“. Jari Matti Latvala žengia trečias, atsilikdamas 11.5 sek.
„Madsas buvo toks greitas, kai kuriuose greičio ruožuose nebuvo įmanoma jo pavyti. Vis dėlto, tai nėra palengvėjimas, nes Jari ir Dani yra netoli“, - teigė S.Ogieras.