Šiuo metu „Lotus“ sparčiai plečia elektra varomų modelių gamą. Neseniai rinkoje pasirodžius elektriniam sedanui „Emeya“ ir technologiškai pažangiausiam bendrovės modeliui „Eletre“, „Lotus“ pristatė „Theory 1“ vardu pavadintą koncepciją, su kuria gamintojas nori pataisyti savo reputaciją.
Kaip pasakytų „Lotus“ atstovai – tai dizaino degustacija ir demonstracija kaip galėtų ateityje atrodyti šiuo metu benzininį variklį turinčio „Emira“ įpėdinis.
„Lotus“ neslepia, kad „Theory 1“ dizainas buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš legendinio markės modelio – „Lotus Esprit“
Aštrių, pleišto formų profilis savyje slepia plonus LED priekinius žibintus. Salonas skrupulingai įsilieja į aerodinamišką, šiek tiek užapvalintą siluetą. Tuo tarpu galinė dalis – stebinanti paprastomis, minimalistinėmis linijomis.
„Lotus Theory 1“ savyje slepia iš anglies pluošto pagamintą konstrukciją, kuri padeda užtikrinti norimą standumą ir mažą svorį. Net ir turėdamas 70 kWh talpos bateriją, tvirtinama, jog „Theory 1“ sveria mažiau nei 1 600 kilogramų.
Kita vertus, svoris šiam automobiliui nėra didžiulė problema, mat „Theory 1“ varo 1 000 arklio galių generuojanti elektros pavara.
Gamintojas sako, jog dėl elektrinės pavaros charakteristikų „Theory 1“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,5 sekundės ir pasiekia 320 km/val. maksimalų greitį.
Nors „Theory 1“ pasirodymas serijinėje gamyboje yra mažai tikėtinas, tačiau pagrindinis šios koncepcijos tikslas buvo noras parodyti, jog nutraukus „Elise“, „Exige“ ar „Evora“ modelių gamybą, „Lotus“ neužmiršo savo istorijos, šaknų ir svajonės kurti sportiškus automobilius, kurie galėtų būti naudojami naujoje automobilizmo eroje.