• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų rugsėjį nuo konvejerio vėl pradėjo riedėti legendiniai Londono taksi – automobilių gamyba vėl pradėta rugsėjo 11-ą dieną. Britų legendos gelbėtojas – Kinijos koncernas „Geely Holding Group“.

REKLAMA
REKLAMA

Priminsime, kad Didžiosios Britanijos kompanija „Manganese Bronze Holdings“ (MBH), gaminusi garsiuosius Londono taksi, bankrutavo dar 2012 metais. Tuomet vienintelės klasikinių Londono juodųjų taksi gamintojos derybos dėl skolų sureguliavimo su bankais žlugo.

REKLAMA

Teigiama, kad atgimusioje kompanijoje sukurtos 66 darbo vietos. Dalis darbininkų – tie patys, kurie dirbo kompanijoje iki jos bankroto. Kaip teigia kinų valdomos kompanijos atstovai, gamybai įsivažiavus, kiekvieną savaitę nuo gamyklos konvejerio nuriedės po 50 Londono kebų.

MBH buvo įsteigta 1899 metais. Iš pradžių ji gamino laivasraigčius, o nuo 1958 metų pradėjo gaminti taksi kartu su kompanijomis „Carbodies“ ir „Austin“. Iki 2008 metų MBH buvo vienintelė taksi tiekėja Londone, nes jos automobiliai atitiko griežtus valdžios reikalavimus. Tačiau prieš šešis metus monopoliją sugriovė „Daimler“, kuriai buvo leista naudoti „Mercedes-Benz Vito“ furgonus Londono gatvėse. Dabar „Vito“ mikroautobusai sudaro apie 7 proc. Londono taksi automobilių parko. Kitas konkurentas – „Nissan“ pristatytas mikroautobusas „NV200 London Taxi“. Tačiau atgimusios kompanijos atstovai ateitį piešią šviesiomis spalvomis – pasak jų, Londone visuomet bus paklausūs ir klasikiniai, miesto įvaizdžio dalimi jau tape Londono kebai.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų