Jau sausio mėnesį turėtų startuoti interneto projektas „Near“, galintis dar kartą pakeisti vartotojų pirkimo įpročius, kaip tai padarė „Amazon“. „Near“ – virtualus pasaulis, tiksliai atkuriantis Londono West Endo rajoną. Jame internautai galės ne tik grožėtis šiuo rajonu, tačiau ir apsipirkti.
Anot vieno iš projekto „Near“ kūrėjų Alexo Wrottesley‘aus, naujasis virtualusis pasaulis suteiks daugybę naujų reklamos galimybių. Anot jo, projekte bus galima reklamuoti ne tik drabužius ar maistą, tačiau ir įvairius nekilnojamojo turto objektus, suteikiant galimybę potencialiems pirkėjams ar nuomininkams po juos virtualiai pasivaikščioti.
Panašiai kaip ir „Second Life“, „Near“ vartotojai galės susikurti savo profilius, bendrauti su kitais, apsipirkinėti, klausytis virtualių koncertų, žaisti interneto žaidimus ir užsiimti kitokiomis veiklomis.
Anot projekto kūrėjų, jei „Near“ bus sėkmingas, jį visų pirma numatoma iš West Endo išplėsti ir į kitas Londono vietas. Taip pat svarstoma galimybė įtraukti ir kitus Jungtinės Karalystės bei pasaulio miestus.