Antradienį žiniasklaidai buvo pristatytas Vilniaus „Žalgirio“ generalinis rėmėjas bei artėjančio sezono klubo tikslai.
Praėjusį savaitgalį LFF Supertaurės trofėjų iškovoję vilniečiai įgyvendino pirmąjį šių metų sportinį tikslą. Jų 2016-aisias metais liko dar keturi – dukart laimėti LFF taurę, tapti „SMScredit.lt A lygos“ nugalėtojais bei pasiekti vieno iš UEFA turnyrų „Play-off“ etapą.
Klubas taip pat sieks keturių strateginių tikslų – išlaikyti subalansuotą biudžetą, stiprinti FK „Žalgiris“ prekės ženklą, garsinti Vilniaus miesto ir klubo rėmėjų vardą Lietuvoje bei Europoje, ugdyti jaunąją savo kartą.
Prie visų šių tikslų dar svariau nei iki šiol prisidės bendrovė „TOPsport“. Nuo 2013 m. didžiuoju klubo rėmėju buvusi bendrovė padidino savo paramą penkis kartus tokiu būdu įgydama generalinio rėmėjo statusą.
Bendrovė vienam iš Vilniaus „Žalgirio“ aistruolių vasarą padovanos kelionę kartu su komanda į Čempionų lygos atrankos rungtynes, o artėjant rudeniui sostinėje surengs jau tradiciniu tapusį paplūdimio futbolo turnyrą.
Lietuvos čempionų pajamų biudžetas šiemet turėtų ūgtelėti beveik 90 tūkstančių eurų. Pernai jis sudarė 2 015 187 eurus.