Šį pavasarį Madride pristatytas atnaujintas „Cupra Formentor“ pasižymės nauju, išskirtiniu stiliumi. Priekinėje automobilio matyti išraiškingas „Cupra“ logotipas, o praeivių dėmesį taip pat trauks „LED Matrix“ technologiją turintys priekiniai žibintai.
Automobilio išorės dizaino filosofija atsispindi ir viduje, kuriame sportiškumas ir tvarumas dera su įvairiomis skaitmeninėmis technologijomis ir medžiagomis. Čia – „Cupra“ markės gerbėjams pažįstamas vairas su papildomais mygtukais. Versijose su DSG pavarų dėže standartiškai montuojami mygtukai užtikrina geresnę valdymo kontrolę ir patogų naudojimą.
Komfortą ir stabilią sėdėseną suteikiančios sportiškos arba lopšio formos sėdynės, skaitmeninė architektūra ir visiškai atnaujintos medžiagos – visa tai leidžia pagerinti automobilio naudojimo charakteristikas.
Sportinėms sėdynėms dabar naudojami tekstilės apmušalai, o lopšio formos sėdynės gali būti padengtos lazeriu perforuotu, 73 proc. perdirbtu, veganišku mikropluoštu arba aplinką tausojančia oda.
Skaitmeninės technologijos yra vairuotojo dėmesio centre. Už vairo montuojamas patobulintas skaitmeninis prietaisų skydelis, o centrinis informacijos ir pramogų ekranas dabar paaugo iki 12,9 colio įstrižainės ir pasidabino retro stiliumi apšviestu slankikliu.
VZ versija su šonaslydžio režimu
Atnaujinto „Formentor“ modelių gamoje – VZ versijos. Iš ispanų kalbos žodžio „veloz“ sudarytas trumpinys reiškia „greitas, staigus“ – jis bene taikliausiai apibūdina galingiausias šio SUV versijas.
„Cupra Formentor VZ“ bus siūlomas su dvejomis galios versijomis. Pirmojoje montuojamas benzininis variklis išvysto 265 AG pajėgumą. Jis priekinius varomuosius ratus pasiekia per 7 pakopų automatinę dviejų sankabų DSG pavarų dėžę.
Antroji jėgos sistemos versija išvysto 333 AG galią, ji taip pat perduodama per 7 greičių DSG pavarų dėžę. Šioje versijoje pristatomas naujas važiavimo režimas, kurio parinktyse – specialiai lenktynių trasai įmonės „Cupra“ inžinierių Martorelio techniniame centre optimizuotos pavarų dėžės ir akceleratoriaus charakteristikos.
Joje taip pat įdiegta sukimo momento paskirstymo technologija bei „Akebono“ stabdžių sistema.
Visais ratais varomos galingiausios „Formentor VZ“ versijos pavara leido inžinieriams įtraukti šonaslydžio režimą. Išvažiavus į lenktynių trasą, didelio našumo krosoveris gali parodyti tikro pramogų automobilio charakterį.
Aktyvavus „Drift“ parinktį, traukos kontrolės sistema veikia sportiniu režimu, o naudojant sukimo momento paskirstymo technologiją visa galia gali būti nukreipta į vieną galinį ratą, padedantį automobilį stumti posūkyje taip, tarsi jis slystų.
Atnaujintas modelis taip pat bus galimas ir su nuosaikesnėmis variklių modifikacijomis. Šią variklių gamą sudaro 1,5 litro benzininis 150 AG variklis, derinamas tik su DSG transmisija, ir 48 voltų elektrinė hibridinė technologija. Variklių asortimente taip pat yra ir dyzelinių jėgainių – jos itin svarbios daliai tam tikrų rinkų vartotojų. 2 litrų TDI variklis pasiekia 150 AG, taip pat veikia su 7 pakopų DSG transmisija.
Be to, naująjį „Formentor“ galima rinktis su viena iš dviejų siūlomų naujos kartos „eHybrid“ iš tinklo įkraunamų hibridinių sistemų: 204 AG arba 272 AG galios. Abiejose įkraunamosiose hibridinėse versijose naudojamas naujasis 1,5 litro TSI variklis, elektros motoras ir didesnė, 19,7 kWh talpos, baterija.
Ši sistema leidžia naujajam modeliui vairavimo jaudulį suderinti su ekologine atsakomybe ir vien elektros režimu įveikti daugiau nei 100 km. Dabar hibrido bateriją galima įkrauti iki 50 kW sparta (tiesioginės srovės stotelėse) viešosiose vietose arba naudojant iki 11 kW galios sieninį įkroviklį namuose (ankstesnė versija palaikė iki 3,6 kW spartą).