Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš keletą metų „Seat“ priėmė neįprastą sprendimą. Ispanų markės valdytojai ryžosi sukurti naują prekės ženklą, kuris siektų užimti ganėtinai įdomią nišą tarp visiems prieinamų ir aukštesnės klasės ratuočių.
Iš pradžių „
Cupra“ markė buvo kaip sportiškesnių, galingesnių, smagiau vairuojamų „Seat“ modelių alternatyva, tačiau vėliau pasirodęs „Cupra Formentor“ modelis buvo pirmasis šios markės automobilis, neturintis nieko bendro su standartiniais „Seat“.
Žinoma, „
Cupra Formentor“ naudoja tam tikras standartinių „
Seat“ modelių dalis, tačiau nei vienas standartinis „Seat“ neturi nei 300 arklio galių išvystančio motoro, nei galimybės turėti garsųjį „Audi“ 5 cilindrų agregatą. Būtent pastarasis komponentas yra pati svarbiausia priežastis įsigyti ne „Audi RS3“, o „Cupra Formentor VZ5“.
2,5 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų agregatas tarp automobilius modifikuojančių specialistų yra žinomas kaip geras pagrindas įvairiems projektams, tad kai „Audi“ inžinierių kūrinys atsidūrė „Cupra“ modelyje, išvaizdus „Formentor VZ5“ modelis netrukus sulaukė savo srities specialistų dėmesio.
„HGP“ dirbtuvių auksarankiai į „Cupra Formentor“ įdiegė patobulintą oro įsiurbimo sistemą, modifikuotą turbiną, „K&N“ oro filtrą bei įdiegė modifikuotą variklio valdymo programą. Viso to rezultatas? 528 arklio galios ir 633 Nm sukimo momentas.
Būtent „HGP“ dirbtuvėse modifikuotą automobilį išbandęs „MotorOliTV“ kanalo įkūrėjas labai gerai parodė ką patobulintas „Cupra“ modelis sugeba greitkelyje.
Verta pridurti, jog šių modifikacijų kaina – 8500 eurų.
Prieš keletą metų „Seat“ priėmė neįprastą sprendimą. Ispanų markės valdytojai ryžosi sukurti naują prekės ženklą, kuris siektų užimti ganėtinai įdomią nišą tarp visiems prieinamų ir aukštesnės klasės ratuočių.
Iš pradžių „
Cupra“ markė buvo kaip sportiškesnių, galingesnių, smagiau vairuojamų „Seat“ modelių alternatyva, tačiau vėliau pasirodęs „Cupra Formentor“ modelis buvo pirmasis šios markės automobilis, neturintis nieko bendro su standartiniais „Seat“.
Žinoma, „
Cupra Formentor“ naudoja tam tikras standartinių „
Seat“ modelių dalis, tačiau nei vienas standartinis „Seat“ neturi nei 300 arklio galių išvystančio motoro, nei galimybės turėti garsųjį „Audi“ 5 cilindrų agregatą. Būtent pastarasis komponentas yra pati svarbiausia priežastis įsigyti ne „Audi RS3“, o „Cupra Formentor VZ5“.
2,5 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų agregatas tarp automobilius modifikuojančių specialistų yra žinomas kaip geras pagrindas įvairiems projektams, tad kai „Audi“ inžinierių kūrinys atsidūrė „Cupra“ modelyje, išvaizdus „Formentor VZ5“ modelis netrukus sulaukė savo srities specialistų dėmesio.
„HGP“ dirbtuvių auksarankiai į „Cupra Formentor“ įdiegė patobulintą oro įsiurbimo sistemą, modifikuotą turbiną, „K&N“ oro filtrą bei įdiegė modifikuotą variklio valdymo programą. Viso to rezultatas? 528 arklio galios ir 633 Nm sukimo momentas.
Būtent „HGP“ dirbtuvėse modifikuotą automobilį išbandęs „MotorOliTV“ kanalo įkūrėjas labai gerai parodė ką patobulintas „Cupra“ modelis sugeba greitkelyje.
Verta pridurti, jog šių modifikacijų kaina – 8500 eurų.