„Polo“ išleidžiamas į rinką trijų įprastinių apdailos versijų: „Trendline“, „Comfortline“ ir „Highline“. Modelių spektrą vainikuoja aukščiausio lygio naujasis „Polo GTI“, kuris bus varomas 2,0 litrų TSI 147 kW / 200 AG galios variklio.
„Polo GTI“ pažymėtas būdingomis detalėmis – akytomis grotelėmis, raudonomis dekoratyvinėmis juostomis, raudonais stabdžių kaladėlių laikikliais, dvigubu išmetamuoju vamzdžiu, priekiniais ir galiniais aptakais ir užrašu „GTI“. Viduje taip pat matomos „GTI“ savybės: sportinis vairas su dekoratyvini apsiuvimu bei tipiška „GTI“ pavarų svirtis.
Visi modeliai turi „Start-stop“ sistemą ir regeneracinio stabdymo režimą. Kiekvienam varikliui galima pritaikyti DSG pavarų dėžę – mechaninės ir automatinės pavarų dėžės hibridą. Variklių versijos, siūlomos prekybos pradžioje, pasižymi mažiausiu savo klasėje gedimų skaičiumi ir geriausiu kainos-kokybės santykiu. Iki metų pabaigos bus pristatyti dar penki siūlomų variklių modeliai: trys benzininiai ir du dyzeliniai.
Kiekvienas gali susikurti savo unikalų „Polo“ – galima pasirinkti anglies pluošto sėdynes, ryškias įvairių spalvų dekoratyvias detales, juodą stogą, sportiškus lengvo lydinio ratlankius bei daugelį kitų pasirinktinių savybių ar dizaino paketų. Be to, įspūdį paliks naujajame „Polo“ įdiegtos pagalbinės sistemos – dalis jų buvo adaptuotos iš „Golf“ ir „Passat“ modelių.
„Polo“ yra pirmasis „Volkswagen“ ir pirmasis „Volkswagen“ koncerno modelis, aprūpintas naujosios kartos aktyviu informaciniu ekranu. Be to, „Polo“ yra įrengta naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema su stikliniu ekranu, kurio įstrižainė siekia nuo 6,5 iki 8,0 colių.