Metų pradžioje padidinti akcizai Stakliškių midaus gamintojai įmonės "Lietuviškas midus" produktų kainas padidino apie 5 proc., o pardavimus per sausį nurėžė 9 procentais.
Pabrangus produkcijai kasmet apyvartą didinusi įmonė šiemet pardavimų augimo nesitiki, tačiau viliasi, kad įsisiūbuojantis eksportas ateityje taps pagrindiniu pardavimų augimo varikliu, rašo "Verslo žinios".
"Pardavimų mažėjimą, be abejo, lėmė dėl akcizų didinimo išaugusios kainos, tačiau manau, jog tokios tendencijos ilgai neišsilaikys. Juk po kiekvieno kainų augimo pirkėjus ištinka šokas, bet paskui jie pamažu apsipranta ir pardavimai vėl auga", - sakė "Lietuviško midaus" direktorius Egidijus Valiukevičius.
Nors pastaruosius keletą metų "Lietuviško midaus" pardavimai augo daugiau nei po 10 proc., šiemet augimo nenumatoma.
Šį mėnesį įmonė baigia derinti ir paleidžia modernią ir šiuolaikišką angliarūgšte prisotintų gėrimų gamybos liniją. Nors linija skirta alkoholiniams kokteiliams gaminti, pasak E.Valiukevičiaus, yra planų vėl imtis gaiviųjų gėrimų gamybos, kurios prieš keletą metų buvo atsisakyta.
Nuo 2004 metų pelningai pradėjusi dirbti Lietuvos vartotojų kooperatyvų sąjungos įmonė "Lietuviškas midus" viliasi, kad įsisiūbuojantis eksportas ateityje taps pagrindiniu pardavimų augimo skatintojų. Eksportas kol kas sudaro apie 4 proc. visų įmonių pardavimų.