„Olimpinių žaidynių metu sportininkai sulaukia daug žiniasklaidos dėmesio, sportą mėgstantys žmonės seka naujienas ir domisi mūsų olimpiečių pasiekimais, tačiau iki olimpinio starto atletai turi nueiti nelengvą kelią – jie kovoja dėl teisės varžytis olimpinėse arenose ir intensyviai rengiasi svarbiausiems startams. Tikiuosi, kad ši akcija atkreips daugelio žmonių dėmesį į tai ir jie aktyviai palaikys mūsų sportininkus dar iki svarbiausių startų“, – sakė akcijos pristatymo renginyje apsilankęs Pekino olimpinių žaidynių vicečempionas Edvinas Krungolcas.
Užsiregistravę stipriausius Lietuvos sportininkus vienijančio ženklo „LTeam“ interneto svetainėje www.lteam.lt ir atlikę kuo daugiau įvairių veiksmų, vartotojai savo paskyrose kaups taškus – simbolinius metrus. Metrai bus skiriami už atsakymus į klausimus apie olimpines žaidynes, dalyvavimą įvairiuose virtualiuose žaidimuose, apklausose, prie akcijos prisijungti pakviestus draugus ir pasidalinus sportininkų puslapiais socialiniuose tinkluose. Kuo daugiau žmonių aktyviai dalyvaus akcijoje, tuo greičiau iki Rio de Žaneiro keliaus visų kartu nešama virtuali ugnis.
Svetainėje lteam.lt taip pat bus galima stebėti kaip Lietuvos sportininkams sekasi kelyje į Rio de Žaneirą – vienoje vietoje bus kaupiami ir publikuojami vieši sportininkų įrašai socialinių tinklų paskyrose, išsamiai pristatomi visi rinktinės nariai bei skelbiamos kitos su olimpinėmis žaidynėmis susijusios naujienos. Svetainės naujienų sraute automatiškai atsiras sportininkų ir sporto sirgalių socialinių tinklų paskyrose publikuojami įrašai su žymėmis #LTeam2016, #LTeamUgnis ir #LTeamRio.
Virtualioje erdvėje sportininkai galės stebėti, kaip auga juos palaikančių žmonių skaičius, o sporto aistruoliai – išreikšti savo palaikymą, sekti naujienas ir laimėti 381 rėmėjų įsteigtą prizą.
Akciją „LTeam ugnis“ inicijavo ir kartu su partneriais įgyvendina ne pelno siekianti organizacija Lietuvos olimpinis fondas (LOF), savo veikla remianti olimpinį judėjimą Lietuvoje bei Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) programas.
„Šios akcijos negalėtume įgyvendinti be tvirto partnerių palaikymo – prie jos komunikacijos kampanijos prisijungė populiariausi televizijos kanalai ir portalai. Akcijos klipus transliuos LNK ir TV3 grupės, „Lietuvos ryto“ televizija, ji bus matoma „Delfi.lt“, „15min.lt“ ir „Lrytas.lt“ portaluose. Džiugu, kad aktyvūs ir mūsų rėmėjai, kurie prie olimpinės rinktinės palaikymo akcijos kvies prisijungti savo klientus tiek prekybos vietose, tiek virtualioje erdvėje“, – sakė LOF direktorius Vitalijus Vasiliauskas.
Virtualius akcijos metrus jau galima kaupti ir pasinaudojus „Lteam“ rėmėjų paslaugomis ar įsigijus prekę – klientams bus dalinami specialūs ženkliukai su kodu, kuris į akcijos dalyvio paskyrą įrašys papildomus metrus.
Akcijos pristatymo renginyje LOF direktorius paskelbė dar vieną naujieną – prie LOF rėmėjų oficialiai prisijungė bendrovė „Topsport“.
Kartu su virtualia akcija startavo ir jos komunikacijos kampanija, kurios autorė – „LTeam“ koncepciją ir įvaizdį kūrusi agentūra „Milk“. „LTeam ugnis“ vaizdo klipo filmavimas truko net tris savaites ir vyko įvairiose Lietuvos vietose. Sudėtingiausias filmavimo etapas vyko „Girstučio“ baseine Kaune, nes operatoriams visą naktį teko vytis itin greitą plaukiką.
Akcija „LTeam ugnis“ tęsis iki olimpinių žaidynių pradžios rugpjūčio 5 d., vėliau svetainė taps informaciniu portalu, kuriame bus pateikiama informacija apie „LTeam“ renginius bei projektus.
Olimpinės žaidynės Rio de Žaneire vyks rugpjūčio 5-21 dienomis, jose varžysis apie 10,5 tūkst. atletų iš 206 šalių. Pirmą kartą žaidynių istorijoje dalyvaus ir olimpinė pabėgėlių komanda. Lietuvai žaidynėse atstovaus apie 70 sportininkų. Oficialus rinktinės sąrašas bus paskelbtas birželio 30 d. LTOK Vykdomojo komiteto posėdyje ir patvirtintas LTOK Generalinės asamblėjos sesijoje liepos 15 d.