„Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai ateityje pagal poreikius galės būti plečiami moduliniu principu, užtikrinant nepertraukiamą šių oro uostų veiklą ir nesukeliant nepatogumų keleiviams ar oro linijoms“, – Vyriausybės pranešime spaudai teigė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Lietuvos oro uostų vystymo strateginio plano gairės pristatytos antradienį vykusiame Vyriausybė strateginių projektų portfelio komisijoje, oro uostų infrastruktūros vystymo koncepciją planuojama patvirtinti lapkričio–gruodžio mėnesiais.
Pasak premjeras Sauliaus Skvernelio, plečiant oro uostus svarbu sukurti integruotą transporto infrastruktūrą.
„Siekiame vieningos ir integruotos transporto infrastruktūros Lietuvoje vystymo, todėl oro uostų plėtros koncepcija yra derinama ir su europinės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statyba. Iki šiol oro uostai bei „Lietuvos geležinkeliai“ neturėjo bendrų projektų. Tačiau tik integruota transporto sistema iš esmės sustiprins Lietuvos konkurencingumą regiono mastu“, – pranešime sakė premjeras.
Vilniaus oro uoste planuojama iki 2028 metų baigti išvykimo ir atvykimo terminalų rekonstrukciją. Kaune ketinama pastatyti naują keleivinį terminalą, kuris bus integruotas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija, bus įrengiama požeminė traukinių stotis.
Kauno oro uoste taip pat planuojama plėtoti lėktuvų remonto ir techninės priežiūros veiklas. Palangoje numatoma rekonstruoti oro uosto kilimo ir tūpimo taką.