Abi įmonės pasirašė tokios vertės projekto valdymo, koordinavimo ir palaikymo paslaugų sutartį. Tokiu būdu Lietuva pirmoji įvykdys savo įsipareigojimą užtikrinti bendros įmonės veiklą šiais metais, pranešė Susisiekimo ministerija.
„Iki šiol diskutuojant dėl tvaraus ilgalaikio finansavimo iškilo reali grėsmė įmonės veiklos tęstinumui jau šiais metais. Pasirašydami paslaugų pirkimo sutartį, mes užtikriname įmonės finansavimą ir „Rail Baltica“ darbų tęstinumą. Tikimės, kad mūsų pavyzdžiu paseks ir Latvija bei Estija“, – pranešime sakė viceministras Gytis Mažeika.
Tikimasi, kad artimiausiu metu bus pasirašytos dar dvi susijusios sutartys, pagal kurias bendras Lietuvos finansavimas sieks beveik 4 mln. eurų.
Pasak G. Mažeikos, sutartis užtikrins stabilius „RB Rail“ pinigų srautus, kol projekto partneriai pasirengs ilgalaikiam įmonės finansavimui.
2014 metais įkurta „RB Rail“ iki šiol buvo finansuojama Baltijos šalims lygiomis dalimis kasmet didinant įmonės įstatinį kapitalą – kiekviena šalis iki šių metų tam skyrė po 3,9 mln. eurų.
Trys šalys jau nuo 2018 metų ieško bendros įmonės finansavimo alternatyvos.