Šiuo metu Lietuvoje jau veikia 21 „Lidl“ parduotuvė, o artėjant šventiniui laikotarpiui, bendrovė atidarys 22-ąją parduotuvę – Panevėžyje. Kitąmet prekybos tinklas planuoja tolesnę plėtrą. Tolesnė plėtra numatoma ir kituose miestuose, kur jau įsikūrė parduotuvės. Parduotuvių skaičius priklauso nuo to, kaip vyks statybos. Jei žiema bus be sniego ir šiltesnė, plėtra vyks sparčiau.
Artimiausiu metu modernios ir patogios parduotuvės duris atvers Utenoje ir Ukmergėje.
„Lidl“ atstovų teigimu, pasitikėjimą jais atspindi pirkėjų skaičius. Bendrovės parduotuvės mūsų šalyje kas mėnesį sulaukia vidutiniškai 1,8 mln. žmonių, o, kas trečias iš apsilankiusiųjų „Lidl“ Lietuvoje šias parduotuves jau įvardija kaip reguliarią apsipirkimo vietą, parodė bendrovės „Nielsen“ šių metų rugsėjį atliktas pirkėjų tyrimas. Tačiau pelno prekybos tinklo milžinas nesitiki.
„Neįmanoma šiais metais turėti pelno, nes investavome daugybę milijonų atidaryti parduotuves, apmokyti darbuotojus. Tad apie pelną negalima svarstyti. Žvelgiame į ilgalaikį laikotarpį ir galimybes, išlaikyti stabilias darbo vietas. Tai tikrai ne 3-4 metų laiko investicijos“, - „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostinas Roussevas-Peine'as.
Tarptautinės kompanijos generalinis direktorius pabrėžė ne tik pačio prekybos tinklo laimėjimus, bet ir sukurtas darbo vietas bei atneštas investicijas į Lietuvą. UAB „Lidl Lietuvoje“ šiuo metu dirba apie 1600 darbuotojų. Per pastaruosius tris metus darbuotojų mokymams ir atlyginimams išleista 18 mln. eurų. Be to, rudenį kolektyvui išmokėta iš viso 415 tūkst. eurų premijų bei tiksliai suskaičiuotas atlyginimas už viršvalandžius atidarymo metu – iš viso 360 tūkst. eurų su mokesčiais.
Į pastatus, žemės sklypus, sandėlio, parduotuvių bei administracinio pastato įrenginius, automobilius bei IT įrangą – 120,6 mln. Eur. Vien 2016-aisiais plėtrai šalyje bendrovė skyrė 60 mln. Eur, iš jų 40 mln. Eur – logistikos centrui ir 20 mln. Eur – parduotuvėms ir jų infrastruktūrai. Kitąmet bendrovė ketina investuoti antra tiek. Ir tai neskaičiuojant Giraitėje esamo buvusio Kelių policijos pastato. Apie pastarąjį prasitarta, kad artimiausius 3 metus biurų ten perkelti nesitikima.
„Esant didelei įmonei jaučiame atsakomybę išmokėti teisingus atlyginimus. Siūlome stabilias darbo vietas, suteikiame darbuotojams plačias tobulėjimo galimybes, karjeros perspektyvas ir konkurencingą atlygį“, - kalbėjo generalinis direktorius.
Naujame asortimente - kengūriena
Naujovių prekybos tinklas paruošė ir Kalėdų laikotarpiui. Nuo ateinančio pirmadienio, lapkričio 28 d., įprastą „Lidl“ parduotuvių asortimentą kas savaitę paįvairins vis kiti riboto kiekio specialūs pasiūlymai – gurmaniški maisto produktai, žymimi „Lidl“ privačiu prekės ženklu „Deluxe“. Pasak „Lidl Lietuva“ generalinio direktoriaus, nors prekės išskirtinės, jos tikrai nebus skirtos aukštesnes pajamas gaunantiems pirkėjams.
„Žiemos šventes pasitinkame skirtingai: vieni mėgaujasi, o kitiems tai yra intensyvaus darbo laikas, vieni grįžta į gimtuosius namus susitikti su artimiausiais žmonėmis, kiti nori ramiai apmąstyti metus. Mums jie buvo kupini išskirtinių įvykių – darkart nuoširdžiai dėkojame Lietuvos žmonėms už susidomėjimą ir palaikymą. Visa tai lėmė, kad „Lidl“ prekybos tinklo startas buvo labai sėkmingas, o kiekvienos naujos parduotuvės atidarymas tampa švente mums ir pirkėjams. Manome, jog Kalėdų laikotarpis vertas to, kad švente taptų kiekviena jūsų vakarienė su artimais žmonėmis. Todėl visą šį laiką nuolatos stebinsime proginiam stalui skirtomis naujienomis. „Deluxe“ prekių išskirtinumas – jos yra ne tik itin šventiškos, bet ir patrauklios savo kaina“, – sakė R. Roussev-Peine.
Skelbiama, kad prekių asortimentą sudarys rinktiniai ingredientai ištaigingiems patiekalams, delikatesai išlavintam skoniui, naujos erdvės kulinariniams eksperimentams, idėjos proginiam stalui bei dovanoms. „Deluxe“ produktų spektras apims visą maisto gaminių asortimentą, tikslias prekes galima sužinoti internetiniame puslapyje ar prekių kataloge. Bei taip pat bus skelbiama informacija ir mobiliojoje programėlėje.
Nors šias prekes galima sutikti ir nuolatiniame asortimente, tačiau kokybė kita. Pavyzdžiui, skiriasi vytintų kumpių brandinimo laikas. Bus galima rasti kengūrienos kepsnį, „Mocarelą“ iš buivolo patelės pieno, antienos kepenėlių užtepėlių bei žuvies sugautos tiek prie Škotijos krantų, tiek Indijos vandenyne.
R. Roussev-Peine „Lidl“ veiklos apžvalgoje taip pat džiaugėsi pelnytais laimėjimais - Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos organizuoto konkurso „Už nuopelnus verslui“ kategorijos „Drąsios investicijos“ apdovanojimu, socialinės iniciatyvos „Aš myliu savo įmonę“ pergale.
Šiuo metu „Lidl“ asortimente – apie 1 600 pavadinimų, kuriuos reguliariai papildo specialūs maisto produktų bei ne maisto prekių pasiūlymai ir akcijos. Virš 20 proc. produktų gaminami po lietuvišku prekės ženklo. Taip pat ir po nauju kalėdiniu asortimentu bus siūloma Lietuvai skirtos produkcijos, pavyzdžiui, skilandis.